5 Weihnachtskarten basteln und Christrosen| 5 felicitari de craciun diy si trandafiri de iarna | 5 Christmas Cards diy and Christmas Rose


Heute präsentiere euch Ideen für Weihnachtskarten basteln. Es ist eine Premiere für mich, ich habe noch nie Karten gebastelt und ich kann Ihnen sagen, dass macht wirklich Spaß. Zuerst habe ich geplant drei verschiedene Weihnachtskarten auszuprobieren. Von wegen, als ich angefangen zu basteln kammen so viele Ideen. Ich blieb trotzdem bei fünf verschiedene Karten und machte insgesamt acht Stück, die ich schnell zu Post an lieben Freunde geschickt habe. Ich warte jetzt auf deren Reaktion. Eines ist sicher, nächstes Jahr werde ich früher anfangen und so viele basteln wie meine Seele wünscht. Sind so einfach zu basteln, dass bestimmt auch zusammen mit Kinder viel Spaß macht.

Erste Weihnachtskarte.
Als Basis habe ich einen 21 x 21 cm großen weißen Karton verwendet, den ich in zwei Teile gefaltet habe. Ich habe diese Größe verwendet, weil ich zu Hause nur rechteckige Umschläge hatte. Ein weiterer dunkelbrauner Karton auf 9x19cm zugeschnitten habe.


Astazi va prezint idei pentru felicitari de sarbatori. Este o premiera pentru mine, n-am mai facut felicitari pana acum si pot sa va zic ca imi place la nebunie. La inceput m-am hotarat sa incerc cu  trei felicitari diferite. De unde, facandu-le imi tot veneau idei pentru altele. M-am oprit la cinci si am realizat in total opt felicitari pe care le-am si pus repede la posta spre prieteni dragi. Astept reactia. Un lucru e sigur, la anul ma voi apuca din timp ca sa fac cate imi doreste sufletul. E simplu de realizat, faceti-o impreuna cu copii, va veti distra pe cinste.

Prima felicitare.
Ca si baza am folosit un carton alb de dimensiuni 21x 21cm pe care l-am indoit in doua. Am folosit aceasta dimensiune fiindca aveam acasa plicuri dreptunghiulare. Un alt carton de culoare maro inchis l-am taiat la dimensiunile 9x19cm.





Ich habe den braunen Karton mit doppelten Klebefolie auf den weißen Karton geklebt.

Cartonul maro l-am lipit pe cel alb cu ajutorul foliei dublu adeziva.






Weiter habe zwei weiße Sterne gestanzt (wenn Sie keinen Stanzer haben, schneiden Sie einfach mit einer Schere) und zwei gleichschenklige Dreiecke mit einer Basis von 3 cm bzw. 4 cm und einer Höhe von 7 cm bzw. 10 cm geschnitten. Die Dreiecke repräsentieren die Weihnachtsbäume.


Am stantat doua stelute albe (daca n-aveti stantator taiati pur si simplu cu foarfeca) si am taiat doua triunghiuri isoscel cu baza 3cm, respectiv 4 cm si inaltimea de 7 cm, respectiv de 10cm. Triunghiurile reprezinta brazii de craciun.





Ich habe die Dreiecke und die Sterne aufgeklebt, mit einem weißen Stift habe ich ein paar Punkte um die Sterne gezogen, und auf die Tannen habe ich einige weiße Perlen aufgeklebt. Auf ein Stück weißes rechteckiges Papier habe ich den Weihnachtsglückwunsch geschrieben und dann habe ihn aufgeklebt und zak fertig!


Am lipit triunghiurile si stelutele, cu carioca alba am desenat cateva puncte in jurul stelutelor, iar pe brazi am mai lipit cateva margele albe. Pe o bucata de hartie alba dreptunghiulara am scris urarea dupa care am lipit-o si gata!




Die zweite Karte.
Als Basis habe der gleichen Größe wie bei die erste Karte geschnitten, nur die Farben sind getauscht.
Ich schneide weiter aus Papier mit Mustern zwei Kreise (sie sollen zwei Weihnachtskugeln sein) in Braun-, Grün- und Rosatönen, die auf verschiedene Höhen geklebt habe.


A doua felicitare.
Ca si baza aceleasi dimensiuni ca la prima felicitare, doar culorile le-am inversat.
Am taiat doua cercuri (vor reprezenta doua globuri) din hartie cu modele pe nuante de maro, verde si roz pe care apoi le-am lipit la inaltimi diferite.






Ich habe zwei Schnurstücke geschnitten und sie mit dem Doppelklebeband (sehr schmale Klebebandstreifen) auf Karton fest gemacht. Dann habe ich zwei Schleifen gemacht, die ich an die Ränder der Kugeln geklebt habe.


Am taiat doua bucati de sfoara si le-am lipit tot cu ajutorul benzii dublu adezive ( fasii foarte inguste de banda). Apoi am facut doua fontite de sfoara pe care le-am lipit cu lipici pe marginea globurilor.





Noch ein paar silberne Punkte an den Kartenrand, ein Glückwunsch unten geschrieben und fertig war auch die zweite Karte!


Cateva puncte argintii pe margini facute cu carioca, o urare scrisa in partea de jos si gata si a doua felicitare!





Die dritte Karte.
Wieder die gleiche Basis und die Farbtöne sind diesmal im Grau, Weiß und Blautönen. Auf dem Basis habe ich ein drittes weißes Blatt geklebt und so hat die Karte zwei verschiedene Ränder.


A treia felicitare.
Baza din nou aceeasi, nuantele de culori sunte de data aceasta pe gri, alb si nuante de albastru. La baza am mai adaugat o a treia foaie, de culoare alba astfel creandu-se doua chenare la felicitare.




Ich stanzte graue und blau weiße Sterne und schnitt dann zwei Kreise, einen weißen und einen grauen Kreis. Ich habe sie alle geklebt, wie auf dem Bild unten sehen können. Lassen Sie sich von Ihrer Kreativität inspirieren, wie die Kreise und Sterne verwenden möchten.


Am stantat stelute gri si alb cu albastru, apoi am taiat doua cercuri, unul alb si unul gri. Toate le-am lipit cum vedeti in imaginea de jos. Lasati creativitatea sa va inspire cate cercuri si stelute vreti sa folositi.





Ich habe noch ein paar kleinere silberne Sterne geklebt, den Weihnachtsgruß geschrieben und zack bin wieder fertig!


Am mai lipit cateva stelute mai mici din staniol argintiu, am scris urarea si gata din nou!





Die vierte Karte.
Die gewählten Farben sind diesmal grau und weiß. Ich stanzte graue, grüne, farbige Sterne und klebte sie wie in einen Kranz. Ich fügte noch kleinere silberne Sterne und ein paar Silberpunkte hinzu. Ich schrieb den Weihnachtsgruß auf eine graue Karton, klebte ihn und fertigwar auch diese Karte.


A patra felicitare.
Aceeasi baza ca si dimensiuni, culorile alese fiind pe gri si alb. Am stantat stelute gri, verzi, colorate si le-am lipit ca o coronita. Am mai adaugat stelute mai mici de staniol argintiu, cateva puncte argintii facute cu carioca, am scris urarea pe un carton gri si gata si aceasta felicitare.




Fünfte Karte.
Lila ist meine Lieblingsfarbe, daher konnte nicht in meine Versuchungen fehlen. Die gleiche Basis aus lila und weiß Farben. Da das Lila gut zu Grau passt, habe ich einen grauen Stern gestanzt. Ich malte vom Stern aus silberne Punkte, die ein Dreieck mit der Basis nach unten bildeten. Das Dreieck soll wieder die Weihnachtsbaum sein. Ich klebte noch kleineren silbernen Sterne drauf und streute mehrere lila Punkte auf meinen Tannenbaum. Nochmals ein Glückwunsch screiben und zack fertig!


A cincea felicitare.
Movul este culoarea mea preferata, asa ca nu putea lipsi din aceste incercari. Aceeasi baza din mov si alb. Cum movul merge bine cu gri am stantat o steluta gri. De la steluta cu ajutorul cariocii argintii am desenat puncte formand un triunghi cu baza in jos. Triunghiul reprezinta din nou bradul. Am mai lipit stelute argintii mai mici si cu carioca mov am mai presarat puncte pe bradul meu. Din nou o urare si gata!









Ist das nicht einfach zu basteln?


Nu-i asa ca e simplu de facut?




Letzte Tage habe ich im Angebot Christrosen (Helleborus) gefunden. Ich liebe diese zarte Blumen, die im Winter so schön blühen. Ich habe sie in weiß, aber es gibt auch andere Farben. Ich kombinierte sie mit Tannenzweigen und getrockneten Ästen und legten sie in eine Holzkiste.


Zilele trecute am gasit in oferta trandafiri de iarna (helleborus). Iubesc aceste flori gingase ce infloresc iarna. Eu le-am luat albe dar sunt si de alte culori. Le-am combinat cu crengi de brad si ramuri uscate si le-am pus intr-o cutie de lemn.









Ich stellte die Arrangement in meine Lieblingsecke der Terrasse.


Le-am asezat in coltul meu preferat de pe terasa.



Und jetzt rückt das Weihnachtsfest näher. Wenn ich bis Weihnachten keinen Beitrag mehr schreiben kann, wünsche ich Ihnen ein frohes Weihnachtsfest, mit viel Liebe und liebe Menschen. Machen Sie sich eine warme und gemütliche Atmosphäre im Haus (Sie können hier und hier und hier sehen) und machen Sie es gut, Ihr Lieben!


Iar acum se apropie tot mai tare craciunul. Daca nu mai apuc sa scriu vreo postare pana la craciun, va doresc din tot sufletul un craciun fericit, cu multa iubire alaturi de cei dragi. Face-ti o atmosfera calda si placuta in casa cu decoratiuni simple (le puteti vedea aici si aici si aici si aici) si simtiti-va bine dragilor!

Liebe Grüße, cu drag, dearly,

Simona

Links: HoTDvD

Werbung wegen Verlinkung.



Comments

  1. Liebe Simona,
    Karten basteln macht so viel Spaß, ich mache das seit ein paar Jahren auch nur noch.
    Da kann man so schön entspannen...
    Die Christrosen sehen toll in der Kiste aus.
    Viel Freude damit.
    Und Dir ein schönes Weihnachtsfest ganz liebe Grüße
    Nicole

    ReplyDelete

Post a Comment