Einfache Weihnachtsdeko DIY| Decoratiuni simple de craciun DIY| Easy Christmas decoration DIY


Der November schien ein langer und trauriger Monat mit vielen grauen und nebligen Tagen zu sein. (man kann im Bilder sehen :)) )Ich habe Ende November mit der Weihnachtsdekoration angefangen. Der Gedanke an Weihnachten muntert mich auf, wärmt mich auf und motiviert mich zu neuen Dekorationsideen.
Heute präsentiere ich einige einfache Dekorationen für den Außen- und Innenbereich, mit denen ich die Vorweihnachtszeit begonnen habe.

Die erste Dekoration, die ich Ihnen vorschlage, sind Sterne aus Draht. Diese Sterne sind so zart, sogar elegant kann ich sagen und man kann sie in jedem Weihnachtsarrangement verwendet werden.

Sie brauchen:
Ein dünnerer Draht
Ein Stück Holz
Nägel
Hammer
Sternform
***
Noiembrie mi s-a parut o luna lunga si trista cu multe zile gri si ceata. (se poate vedea si din poze:))) Am inceput cu decoratiile de craciun pe la sfarsitul lui noiembrie. Gandul la craciun ma inveseleste, ma incalzeste, imi da motivatie pentru idei noi de decoratiuni.
Astazi va prezint cateva decoratiuni simple pentru exterior si interior, usor de realizat, cu care am inceput sezonul craciunului.

Prima decoratiune ce v-o propun sunt stelute confectionate din sarma. Aceste stelute sunt atat de gingase, chiar elegante pot spune si se pot folosi in orice aranjament de craciun.

Aveti nevoie de:
Sarma ceva mai subtire
O bucata de lemn
Cuie
Ciocan
Forma de stea
***
November seemed like a long and sad month with many gray and foggy days. (You can see in the pictures :))) I started the Christmas decoration in late November. The thought of Christmas cheers me up, warms me up and motivates me to new decorating ideas.
Today I present some simple decorations for the exterior and interior, with which I started the pre-Christmas season.

The first decoration I suggest is wire stars. These stars are so delicate, even elegant I can say and they can be used in any Christmas arrangement.

You need:
A thinner wire
A piece of wood
Nails
Hammer
Star shape




Ich habe ein paar Bilder, während ich die Sterne gebastelt habe, gemacht aber Sie können die Anleitung am besten in dem kurzen Video anschauen.
***
Am facut cateva poze in timpul cat am mesterit stelutele, dar cel mai bine puteti urmari cum se fac in video scurt pe care l-am realizat.
***
I made some pictures while making the stars, but you can see better the instructions in the short video.









Ich habe meine kleinen Sterne auf einen ziemlich großen Ast in eine silberne Vase gehängt.
***
Stelutele mele le-am agatat de o creanga destul de mare, intr-o vaza argintie.
***
I hung my little stars on a rather big branch in a silver vase.



Eine andere Idee die Drahtsterne zu verwenden ist kleine Bündel aus Tannenzweige, Zweige mit Beeren und Sternen zusammen zu binden. Dann können die Bündel an größeren Ästen in verschiedene Höhen aufgehängt werden. Und so ergibt sich eine Weihnachtsdekoration für eine Wand oder eine Tür.
***
O alta idee de a  folosi stelutele din sarma este sa faceti mai multe manunchiuri din crengute de brad, crengute cu fructe de padure si stelute. Apoi manunchiurile se pot atarna la deverse inaltimi de o creanga mai mare. Si astfel aveti o decoratiune de craciun pentru un perete sau pentru o usa.
***
Another idea to use the wire stars is to make small bundles of fir branches, twining branches with berries and stars together. Then the bundles can be hung on larger branches in different heights. And so, there is a Christmas decoration for a wall or a door.




Aus dem Rest des natürlichen Materials, das ich von den Spaziergänge mit Tara (meinem 10-jährigen behaarte Mädchen, das Sie auf dem ersten Bild sehen können) sammle, habe ich eine Tischdekoration auf eine Holzteller gemacht. Neben Tannen und Beeren verwendete ich auch Tannenzapfen, in Gold gefärbte Walnüsse und einen Stern aus Wäscheklammern. Sie können auch Kerzen oder Lichterketten noch hinzufügen.
***
Din restul de material natural ce tot il adun din plimbarile cu Tara (fetita mea blanoasa de 10 ani pe care o puteti vedea in prima poza) am facut o decoratiune de masa gen platou. In afara de brad si fructe de padure am mai folosit conuri de brad, nuci vopsite in auriu si o steluta confectionata din cleme de rufe. Se pot adauga si lumanari sau luminite cu leduri.
***
From the rest of the natural material that I collect from the walks with Tara (my 10-year-old hairy girl, which you can see in the first picture), I have made a table decoration on a wooden plate. Besides firs and berries, I also used pine cones, gold-colored walnuts, and a star of clothespins. You can also add candles or fairy lights.


Die letzte Dekoration präsentiere ich von der überdachten Terrasse. Ich band ein paar große Zweige zusammen, die ich dann an die Holzgeländer gehängt habe. Verschiedene Weihnachtsdekorationen wurden an den Ästen aufgehängt. Es würde gut aussehen auch mit Lichternketten zwischen den Ästen, die ich leider nicht hatte. Aber ich habe noch Zeit sie bis Weihnachten zu besorgen.
***
Ultima decoratiune v-o prezint de pe terasa acoperita. Am legat cateva crengi mari impreuna, pe care le-am atarnat de balustradele de lemn. Pe ele am am atarnat diverse decoratiuni de craciun. Ar arata bine si cu luminite printre ramuri, eu din pacate n-am avut, trebuie sa cumpar. Dar mai am timp sa le achizitionez pana la craciun.
***
The last decoration I present from the covered terrace. I tied some big branches together, which I then hung on the wooden railings. Various Christmas decorations were hung on the branches. It would look good also with  light string between the branches, which unfortunately I did not have. But I still have time to get her by Christmas.




Ich hoffe konnte ich Euch etwas inspirieren und ich würde mich freuen zu wissen, welche der Dekorationen Ihnen am besten gefällt.
Gutes Gelingen in allem was Ihr tut und Gesund bleiben bis zum nächstes Mal.
Schöne Adventszeit!
***
Sper sa va fi putut inspira si m-as bucura sa stiu care dintre decoratiuni va place mai mult.
Spor la tot ce faceti si ramaneti sanatosi pana data viitoare.
***
I hope I could give you some inspiration and I would be happy to know which of the decorations you like best.
Doingwell in everything you do and stay healthy until the next time.


Liebe Grüße, cu drag, dearly,
Simona

Links:CreadienstagDvDHoTSimply Sweet HomesKreativasFreutag

Der Post enthält Werbung durch Verlinkung.

Comments

  1. Drăguțe decorațiuni. Îi voi arăta articolul unei prietene care lucrează cu copiii, poate reușesc să facă câteva împreună.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Ruxandra, multe din ideile mele de decorat se pot face impreuna cu copii.

      Delete
  2. Die Sterne sind wunderschön liebe Simona,
    und gar nicht so schwer nachzumachen.
    Ich glaube, das probiere ich auch mal...
    Danke für die schönen Ideen, lieben Gruß
    Nicole

    ReplyDelete
    Replies
    1. Das freut mich sehr liebe Nicole. Sterne gehören einfach zu Weihnachten. Liebe Grüße!

      Delete
  3. Ce frumos! Deja ai intrat in spiritul Craciunului. Sa ne mai arati si altele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu multa placere Catalina. Chiar am intrat in atmosfera craciunului.

      Delete
  4. O idee minunata, multumesc pentru astfel de sugestii!

    ReplyDelete
  5. Simona draga,
    Nu stiu cum am sarit peste postarea ta, imi parea rau daca n-o vedeam. Am fost plecata si nu prea am avut timp de blog, dar am avut noroc cu comentariul tau.
    Iubesc stelele de Craciun si vreau sa-mi fac singura, dupa modelul tau. Arata super, ale tale.
    Imi place si cum atarna ramura decorata frumos.
    Ai o terasa din lemn ? Magic, fie vara, fie iarna!!!
    Te imbratisez, Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Mia draga, si mie imi plac mult stelutele, nu pot lipsi din decorul de craciun. Am o terasa mare de lemn si mai e si acoperita. Cand am vazut terasa am stiut ca vreau aceasta casa. E doar in chirie dar nu conteaza, ma bucur mult de ea. Te pup.

      Delete

Post a Comment