Last Minute Osterdeko | Last Minute Decoratiuni Pascale | Last Minute Eastern Decoration



Willkommen wieder auf meinem Blog.
Ich wollte eigentlich einen anderen Post schreiben und euch Partydekorationen zeigen, aber es ist mir plötzlich eingefallen, dass die Ostern so nah ist ... also, das heutige Thema: Last Minute Osterdeko.
Wie Sie bereits wissen, mag ich mit natürliche Materialien zu basteln und die Idee des Recyclings sehr, deshalb werden meine Dekorationen in diese Richtung sein.

Die erste Idee ist, die Ostereier in einem etwas lustigen Stil zu basteln. Einfach gekochte Eier mit einem schwarzen Stift schreiben oder zeichnen. Es ist einfach, es geht schnell und es macht Spaß.
***

Bine a-ti venit din nou pe blog. De fapt am vrut sa scriu o alta postare si sa va arat decoratiuni de party, dar mi-am dat seama ca pastele este asa de aproape ...asa ca tema de azi este cum sa-ti faci repede un decor dragut al casei de sarbatorile pascale.
Cum stiti deja, imi plac mult materialele naturale si ideea de recycling, asa ca decoratiile vor fi in aceasta directie.

Prima idee este de a decora ouale de pasti intr-un stil mai hazliu. Pur si simplu oua fierte, apoi scrise si desenate cu carioca. E simplu, merge repede si e distractiv.
***

Welcome back to my blog.
I actually wanted to write another post and show you party decorations, but I suddenly remembered that the Easter is so close ... so, today's theme: Last Minute Easter decorations.
As you already know, I like to tinker with natural materials and the idea of recycling I like it a lot, so my decorations will be in that direction.

The first idea is to make the Easter eggs in a funny style. Write or draw simply boiled eggs with a black pen. It's easy, it works fast and it's fun.





Im oberen Bild habe ich das Ei in eine Serviette gewickelt und es mit ein Schnur verbunden. Es würde auf dem Ostertisch gut aussehen, wenn jeder Gast so ein Ei auf dem Teller hat. Es kann natürlich auch mit dem Namen jedes Gastes, personalisiert werden.
***

In poza de sus am invelit oul intr-un servetel si l-am legat cu sfoara. Ar arata bine pe masa de pasti, la fiecare invitat in farfurie. Se poate bineinteles personaliza cu numele fiecarui invitat la masa.
***

In the picture above I wrapped the egg in a napkin and connected it with a string. It would look good on the Easter table when every guest has such an egg on the plate. Of course it can also be personalized with the name of each guest.





Eine andere Idee ist, kleine Eierarrangements zu machen.
Sie brauchen: mehrere Halbe Eierschale (ich habe die rosa bemalt), kleine Einweg Gläser (kann auch einfache Gläser sein), etwas Trockenes (Zweige, Stroh, Seil, braunes Papier usw.), kleine Led Teelichter und etwas grün (ich habe Efeu aus dem Garten genommen ).
***

O alta idee este de a realiza mici aranjamente cu oua. 
Aveti nevoie de: jumatati de coji de oua (eu le-am vopsit roz), borcane mici de sticla (pot fi si pahare), ceva uscat (crengute, paie, sfoara, hartie de impachetat maro taiata marunt, etc), lumanari mici rotunde cu led, si ceva verde (eu am pus iedera din gradina)
***

Another idea is to make small egg arrangements.
You need: several half eggshell (I have painted them pink), small glasses (may be simple glasses), something dry (twigs, straw, rope, brown paper, etc.), small Led tealights and a bit green (I have ivy taken from the garden).





Ich habe diese Arrangements entweder in kleine Gruppen im Zimmer verteilt oder auf einem weißen Etagerre arrangiert. Sie können auch Tabletts, Küchengeschirr, Tortenplatte usw. verwenden.
***

Am asezat aceste aranjamente fie in grupuri, fie pe o etajera alba. Se pot folosi tavi, vesela din bucatarie, suport de tort, etc.
***

I either distributed these arrangements in small groups in the room or arranged them on a 2 tier white cake plate . You can also use trays, kitchenware, cake plate, etc.





Es ist wichtig, eine Farbkombination zu wählen, die sich im gesamten Raum dann wiederholt. Dies schafft Harmonie in der Dekoration. Ich wählte rosa, weiß, grün und braun.
***

E important sa fie o combinatie de culori, ce se tot repeta peste tot in camera. Astfel se creeaza o armonie in decorare. Eu am ales roz, alb, verde si maro.
***

It is important to choose a color combination that repeats throughout the room. This creates harmony in the decoration. I chose pink, white, green and brown.






Im oberen Bild sehen Sie, wie schön es ist, wenn die Teelichter an sind. Ich habe die Teelichter unter den Halbe Eierschalen gelegt.
***

In poza de sus vedeti ce frumos e cand aprindeti lumanarile cu led, care le-am asezat sub cojile de ou.
***

In the picture above you can see how nice it is when the tealights are on. I put those tealights under the half egg shells.




Ich nahm noch einen rosa Tulpenstrauß , den ich im ganzen Raum verteilte. Oben sehen Sie die Efeukranz (Anleitung hier ) aus dem Fenster, in das ich eine Tulpe gestellt habe.
***

Am luat un buchet de lalele roz, pe care l-am imprastiat peste tot in camera. Sus vedeti coronita de iedera (cum se realizeaz vezi aici ) de la ferestra in care am asezat o lalea.
***

I took a bouquet of pink tulips, which I distributed throughout the room. Above you can see the ivy wreath (instructions here) from the window into which I put a tulip.



In einer großen Vase mit weißen Holzästen habe ich ein paar braune, weiße und rosa Eier gehängt. (Die Eier habe ich gekauft :)))
***

Intr-o vaza mare, cu niste bete din lemn alb am atarnat cateva oua maro, alb si roz. (aceste oua le-am cumparat:)) )
***

 In a large vase I hung some brown, white and pink eggs of white branches. (I bought this eggs :)))




In einem Regal stellte ich eine Glasvase mit einem Strauß Rosatulpen zusammen mit blühenden Zweigen ab.
***

Pe un raft am asezat o vaza de sticla cu un buchet de lalele impreuna cu crengute inflorite.
***

On a shelf I put down a glass vase with a bouquet of pink tulips along with flowering branches.



Auf dem Tisch zwischen den Sesseln, arrangierte ich ein Deko auf einem Holztablett, auf dem ich eine Kanne mit rosa Tulpen, rosa Eier und Efeu stellte. (ähnliche Dekoarrangement siehe hier)
***

Pe masa dintre fotolii am facut un aranjament pe o tavita de lemn unde am asezat o cana cu lalele roz, oua roz si iedera. (aranjament asemanator vezi aici)
***

On the table between the armchairs, I arranged a decoration on a wooden tray on which I placed a pot of pink tulips, pink eggs and ivy. (similar decoration see here)




Ostern kann kommen, mein Last Minute Osterdeko ist fertig!
***

Pastele poate veni, aranjamentele sunt gata!
***

Easter can come, my last minute Easter decoration is ready!



Liebe Grüße, cu mult drag, dearly,

Simona

Links: DvDCreadienstagHoTFriday-FlowerdayFreutagFloral Friday fotos

Comments

  1. noi mai avem o saptamana pana la paste, prioritatea mea acum e curatenia. imi plac maxim aranjamentele tale! pur si simplu iti dau o stare de bine si aduc primavara in casa ta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Gabriela si mult spor la curatenie.

      Delete
  2. Sunt niște aranjamente superbe!! felicitări, talent...ce să mai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Cristian, nu stiu daca e talent dar sigur e o pasiune.

      Delete
  3. Simona draga,
    Te-ai pregatit de Pasti intr-un fel anume... natural, de bun gust si vesel.
    Cred ca peste tot ai cate ceva frumos, facut de tine. Imi place mult.
    Asta e si ideea: primavara, soare, sarbatoare, bucurie.
    Te imbratisez, Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult draga Mia, eu cum sarbatoresc ambele Pasti ma bucur de decoratiuni ceva mai mult timp. :))

      Delete
  4. vin sarbatorile pascale, deci avem nevoie de idei noi, tu ai facut o treaba minunata!

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos arata decoratiunile tale, m-ai introdus in atmosfera sarbatorilor pascale.

    ReplyDelete
  6. Ce idee frumoasa! Asa le voi decora si eu anul acesta impreuna cu cea mica

    ReplyDelete
    Replies
    1. O idee minunata sa decorezi impreuna cu copii. Precis o sa va placa.

      Delete
  7. uite, ideea cu decoratul cu carioci este chiar interesanta, asta nu am facut niciodata si voi face anul acesta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur draga mea sa te pot inspira. Chiar e simplu si relaxant de facut. De masa de pasti, duminica am scris pe oua numele fiecarui invitat si l-am pus in farfurie. A fost o surpriza bine venita.

      Delete
  8. Foarte misto toate aranjamentele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult draga Jacqueline. Lalelele tale au fost superbe. Te pup cu drag.

      Delete
  9. Imi plac toate decoratiunile propuse de tine si cred ca voi reproduce si eu o parte dintre ele! ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur tare mult draga Ioana. Daca vrei poti sa-mi trimiti si poze.

      Delete
  10. Oul cu urechi de iepuraș este superb. Ce decorațiune frumoasă ai putut realiza cu ajutorul unui șervețel. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elena, e draguta idea si foarte simpla de realizat. Si mie mi-a placut mult.

      Delete
  11. Cate idei frumoase! O sa incerc cateva cu baietii mei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar m-as bucura draga Ioana. Precis o sa aveti momente fericite impreuna, facandu-le!

      Delete
  12. Liebe Simona,
    das sind sehr schöne Ideen, mir gefallen die rosa Eier am besten, mit Grün und Weiß spricht mich dieses Arrangement sehr an.
    Ich wünsche Dir frohe Ostern.

    Viele liebe Grüße
    Wolfgang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank liebe Wolfang für dein Kommentar. Schöne Osterfest wünsche ich dir und deine Familie!

      Delete
  13. Foarte dragute ideile tale, parca iti dau alta stare de spirit cand decorezi casa asa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, fara decoratiuni n-as putea concepe o casa.

      Delete
  14. Imi plac decoratiunile prezentate, cred ca voi incerca si eu cu fetita mea sa fac cateva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incearca Alina, precis o sa va distrati impreuna.

      Delete
  15. Sunt foarte dragalas decorate cu pattern sau in iepuras. Idei faine de aplicat :)

    ReplyDelete
  16. Sunt foarte interesante, arată bine, felicitări!
    Am început și eu să decorez și să fac mici aranjamente pentru Paști.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si ma bucur mult ca faci si tu decoratiuni de Pasti.

      Delete
  17. Ai o imaginatie si o rabdare extraordinare. Oul ala cu urechi de Iepuras e super fain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos Catalina, cateodata nu prea am rabdare...:))

      Delete
  18. Chiar sunt de efect aceste decoratiuni. Am facut si eu cateva decoratiuni si ar trebui sa mai fac cateva pentru masa de Paste

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult ca-ti plac si ma bucur si mai mult ca faci si tu decoratiuni.

      Delete
  19. Wunderschöne Osterideen, die bemalten Eier finde ich total lustig ...

    Auch die zarte Osterdeko und der Strauß gefällt mir sehr.

    Einen sonnigen Ostermontag
    wünscht Dir
    Anke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen herzlichen Dank liebe Anke! Die Eier habe gestern auch mit Namen von Gäste geschrieben und jede hat auf dem Teller so ein Ei bekommen. Die fanden alle lustig.
      Liebe Grüße!

      Delete
  20. Ich mag Deine spielerisch leichte Deko liebe Simona,
    besonders die Eier mit Gesicht gefallen mir sehr.
    Und auch die Tulpendeko ist hübsch.
    Dir einen guten Start in den Alltag, lieben Gruß
    Nicole

    ReplyDelete
  21. I like your idea of drawing cute faces on eggs!

    ReplyDelete
  22. Ce îmi place ideea decorării naturale și hazlii a ouălelor in locul atâtor culori și vopsele nesănătoase. Paște fericit sa ai! Danke schon

    ReplyDelete
  23. Very clever solutions...and beautiful!
    I must remember... ;)

    ReplyDelete

Post a Comment