Ostertischdeko | Decor pentru masa de paste | Easter table decor


Ich habe in der letzten Woche Eierschalen gesammelt. Gestern habe ich mich von den rosa Tulpen verabschiedet, die mich mit ihrem Tanz auf dem Esstisch, so viel Freude gebracht haben. Nun ist die Eierreihe gekommen. Dieses Mal entschied ich mich, sie zu bemalen und in einem Ostertischdeko zu verwenden.
***

Am tot adunat coji de oua saptamanile trecute. Ieri am spus adio lalelelor roz, care m-au incantat cu dansul lor in supiera de pe masa din sufragerie. Acum a venit randul oualor. De data aceasta m-am hotarat sa le vopsesc si sa le folosesc  intr-un decor ce poate fi folosit si pentru masa de paste.
***

I collected eggshells last week. Yesterday I said goodbye to the pink tulips that brought me so much joy with their dancing on the dining table. Now the eggs have come. This time I decided to paint them and use them in an Easter table decoration.




Ich habe sie außen alt rosa bemalt.
***

Le-am vopsit intr-un roz pal pe dinafara.
***

I painted it outside old pink.



Die Hälfte der Eierschalen habe ich innen in einem hellen Grau gemalt.
***

Jumatatile de coaja de oua le-am vopsit la interior intr-un gri deschis.
***

I painted half of the egg shells inside in a light gray.



Als die Eier trockneten, ging ich mit meinem kleinen Hündin (40 kg ) spazieren und sammelte einige blühende Äste vom Feld. Ich weiß nicht, was für Bäume oder Sträucher sind.
Ich verwendete zu meine Tischdeko auch ein Holztablett, getrocknete Äste, Efeu, eine kleine weiße Vase und ein Glas.
***

In timp ce se uscau ouale, am mers cu catelusa mea (de 40 kg) la plimbare si am adunat cateva ramurele inflorite de pe camp. Habar n-am ce fel de pomi, tufe sunt.
Am mai folosit o tava de lemn, bete uscate, iedera, o vaza mica alba si un borcanel.
***

As the eggs dried, I went for a walk with my little dog (40 kg) and collected some flowering branches from the field. I do not know what trees or shrubs are.
I also used a wooden tray, dried branches, ivy, a small white vase and a glass for my table decoration.




Die ganzen Eierschalen (hier siehst du wie ich geleert habe)  habe mit Wasser gefüllt. Um sie in das Tablett zu legen, schnitt ich Pappkreisen aus einem Toilettepapierrolle heraus, bemalte sie rosa und steckte die Eier hinein.
Dann setzte ich rosa und weiße Blümchen in die Eier.
***

Cojile de oua intregi (aici afli cum le golesti) le-am umplut cu putina apa. Ca sa le fixez in tava, am taiat dintr-un cotor de hartie igienica rotocoale de carton, le-am vopsit tot roz si in interiorul lor am asezat ouale.
Apoi am asezat in oua, floricele roz si albe.
***

The whole egg shells (here you see how I emptied) filled with water. To put them in the tray, I cut cardboard circles out of a roll of toilet paper, painted them pink, and put the eggs inside.
Then I put pink and white flowers in the eggs.





In zwei Eiern stelle ich je eine kleine Hyazinthe aus dem Garten. Ich hatte die Hyazinthen in rosa und weiß genommen.
***

In doua oua am pus cate o zambila mica din curte. Am pastrat acelasi culori la flori roz si alb.
***

In two eggs I put  small hyacinths from the garden. I had taken the hyacinths in pink and white.





In der weißen Vase und im Glas steckte ich die blühende Äste. Ich stellte auf das Holztablett auch die halbe Eierschalen drauf. Zuerst stelle ich sie alle dar, sah aber zu voll aus. Ich habe dann nur ein Paar halbe Eierschalen gelassen.
***

In vaza alba si-n borcan am pus ramurelele inflorite. Am asezat in tava si jumatatile de coji de oua. La inceput le-am pus pe toate, dar arata prea incarcat. Am lasat doar cateva.
***

I put the flowering branches in the white vase and in the glass. I also put half of the egg shells on the wooden tray. First, I put them all, but looked too full. I left only a pair of half egg shells.




Überall, zwischen Eiern, Glas und Vase, fügte ich Efeu hinzu.
***

Peste tot, printre oua, borcan si vaza am adaugat iedera.
***

Everywhere, between eggs, glass and vase, I added ivy.


Ich habe wieder ein Ostertischdeko arrangiert, die mir viel Freude bereitet.

Eine schöne Frühlingswoch wünsche ich euch!
***

Si din nou am un aranjament de masa care sa-mi incante privirea si sa-mi transmita buna dispozitie de cate ori il privesc.

O saptamana frumoasa de primavara va doresc.
***

I have again arranged an Easter table decoration, which gives me a lot of joy.

I wish you a nice spring week!




Liebe Grüße, cu mult drag, dearly,
Simona

Links: creadienstagDvDHoTFriday-FlowerdayFreutagFloral Friday FotosSonntagsglückFroh und KreativHandmade MondayAmaze Me Monday

Comments

  1. Servus Simona!
    Danke, dass du diese stimmungsvolle Deko beim DvD zeigst. Hab eine schöne Woche und liebe grüße
    ELFi

    ReplyDelete
  2. Vielen Dank liebe Elfi! Liebe Grüße!

    ReplyDelete
  3. Eine wunderschöne Idee. Sieht zauberhaft aus.

    ReplyDelete
  4. Liebe Simona,
    eine wunderschöne Osterdeko, gefällt mir richtig gut!
    Mit 40 kg scheint Deine Hündin aber nicht ganz so klein zu sein. Unser Hund dürfte noch nicht einmal zehn kg auf die Waage bringen.
    Ich wünsche Dir auch eine schöne Frühlingswoche.

    Viele liebe Grüße
    Wolfgang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank liebe Wolfgang für die nette Kommentar. Schöne Grüße!

      Delete
  5. Hallo liebe Simona,
    was für eine wunderschöne Tischdekoration. Danke für die Inspiration.
    Hab noch einen schönen Tag.
    Liebe Grüße
    Tina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank liebe Tina, dir auch einen schönen, angehnemen Tag!

      Delete
  6. Hallo Simona,
    das nenne ich mal eine tolle Upcycling Idee. Wirklich sehr schön geworden. Ich wäre wahrscheinlich zu bequem um die Eier anzumalen und würde sie in Eierfarbe schmeißen, lach.
    Aber das werde ich auf jeden Fall nachmachen. Ich finde die Schalen auch sehr schön in der großen Glasvase. Mal sehen ob ich noch dazu komme...
    Liebe Grüße
    Silke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke sehr liebe Silke! Auch eine gute Idee mit dem Eierfarbe. Liebe Grüße!

      Delete
  7. nu mi-ar veni atatea idei pe cate ai tu nici intr-o viata! cred ca aranjamentele tale sunt simple, dar de mare efect! te apreciez enorm pentru ca faci aceste decoratiuni superbe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Gabriela! Asta e scopul blogului meu, sa nu va bateti capul cu idei, ce va place sa puteti face si voi acasa.

      Delete
  8. Replies
    1. Esti o draguta. Nu ti l-as vinde, ti l-as fi daruit...dar esti prea departe. Nu e complicat, e super simplu de facut.

      Delete
  9. Foarte frumos a iesit. Răbdare și dexteritate

    ReplyDelete
  10. Mereu inspirata! Arata foarte bine, felicitari! :*

    ReplyDelete
  11. Simona your spring vignette is a breath of fresh air. I really love how you have painted the eggs and then added the flowers.

    ReplyDelete
  12. Interesanta idee, candva sper sa o pun in aplicate.

    ReplyDelete
  13. O idee super interesanta si usor de pus in aplicare!

    ReplyDelete
  14. Arată foarte bine!
    Felicitări pentru ingeniozitate și muncă !

    ReplyDelete
  15. Ce bine arată! Eu nu sunt atât de creativă

    ReplyDelete
  16. Ce dragute sunt micile ghivece si sunt usor de facut! Felicitari!

    ReplyDelete
  17. Foarte frumoase, perfecte pentru un decor de primavara.

    ReplyDelete
  18. Uii, ce dragut arata, trebuie sa incerc si eu

    ReplyDelete
  19. Când am nevoie de inspirație pentru decorațiuni handmade, articolele tale mă ajută enorm de mult.

    ReplyDelete
  20. Imi place mult ideea de tavita de lemn si un aranjament stilat, minimalistic si nu foarte colorat. Natural, chiar imi place. ^_^

    ReplyDelete
  21. Nu m-am gandit ca acele ousoare decorate asa frumos pot fi de efect. Foarte interesante propunerile alese de tine

    ReplyDelete
  22. Cat de frumos. Pacat ca nu sunt prea indemanatica..

    ReplyDelete
  23. Tare frumos ti-a iesit acest decor pentru Paste! 😘 Imi place la nebunie cum arata ouale pictate si cum ai potrivit plantele acolo.

    ReplyDelete
  24. Foarte frumoasa propunerea ta, delicata si eleganta!

    ReplyDelete
  25. Ce dragut a iesit! Tocmai buna inspiratia pentru un decor de Paste!

    ReplyDelete
  26. Das sieht sehr schön aus liebe Simona, ganz zauberhaft.
    Heute war ich auf der Suche nach weißen Eiern, aber hier gibt es nur braune Bioeier.
    Wenn ich sie bemale, gute Idee von Dir, kann ich sie aber auch gebrauchen.
    Danke für die schöne Inspiration, lieben Gruß
    Nicole

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke dir liebe Nicole. Ich schaue auch jetzt wenn ich Eier kaufe welche Farben die haben. :) Liebe Grüße! 😍

      Delete
  27. Pretty pinks. I might have to try this with my grand-daughters. Thanks for the inspiration.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much.I'm so glad that I inspired you.

      Delete
  28. Das könnten Zweige der Kirschpflaume sein, die du gefunden hast ( hier ist die allerdings schon verblüht ). Immer wieder hübsch, diese kleinen Eiervasen. Die habe ich als Kind auch gerne gebastelt und das könnte ich mal wieder tun.
    Bon week-end!
    Astrid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke dir liebe Astrid, ich mag auch sehr diese Eiervase. Ich sammle zur Zeit ganz vielen Eierschalen :))
      Liebe Grüße!

      Delete
  29. Vaai, cat de frumos arata! Uite ca la acest diy nu m-am gandit! Foarte de efect!

    ReplyDelete
  30. Es ist eine hübsche Deko und die kleinen Eiervasen sind doch imemr wieder schön.
    Lieben Gruß Eva

    ReplyDelete
  31. Das ist eine schöne, frühlingshafte Deko. Danke für den Link!
    LG Elke

    ReplyDelete
  32. Cat de frumos e aranjamentul. Imi place nuanta de roz aleasa. Da un aer primavaratic, vesel.

    ReplyDelete
  33. Wunderschöne Frühlings- und Osterdeko, liebe Simona! Ganz nach meinem Geschmack mit der zarten rosa Farbe.
    Liebe Grüße
    Ingrid

    ReplyDelete
  34. ...ist das schön geworden !!!!!!!
    LOVE
    Gabi

    ReplyDelete

Post a Comment