Tischdeko mit Blumen | Decorarea mesei cu flori | Table decoration with flowers


Kalt, grauer Himmel, Wind und jetzt Regen. Die Natur braucht unbedingt Regen, aber könnte das nicht Nachts passieren? Letztes Jahr war ich zu dieser Zeit in Sommerkleidern, es gab viel Sonnenschein und Wärme, und genau das weiß ich, weil ich unvergessliche Momente bei der Hochzeit meines Sohnes hatte. Wie schnell vergeht die Zeit! Ich hoffe, dass dieses düstere Wetter auch so schnell vergeht.
Um ein bisschen Freude zu bekommen, pflückte ich ein paar Blumen aus dem Garten und arrangierte sie als Tischdeko mit Blumen durch das Wohnzimmer.
***

Frig, cer gri, vant iar acum si ploaie. Natura e insetata de ploaie dar nu s-ar putea putea asta sa se intample noaptea? Anul trecut pe vremea asta eram in rochii de vara, era mult soare si caldura si asta stiu precis, fiindca am trait momente de neuitat la nunta fiului meu. Ce repede trece timpul! Sper ca si vremea asta mohorata sa treaca tot asa de repede.
Ca sa ma mai inveselesc putin am cules din gradina cateva flori si le-am aranjat prin sufragerie.
***

Cold, gray sky, wind and now rain. Nature needs rain, but could not it happen at night? Last year I was in summer clothes at the time, there was a lot of sunshine and warmth, and that's exactly what I know because I had memorable moments at my son's wedding. How fast does time go? I hope that this gloomy weather goes by so fast.
To get some good mood, I picked some flowers from the garden and arranged them as table decoration with flowers through the living room.



In einer durchsichtigen Vase, die Leichtigkeit verleiht, habe ich Flieder mit einer anderen weißen Blume zusammengestellt, aber ich weiß es leider nicht wie sie heißt. Vielleicht kennt sie jemand.
***

Intr-o vaza transparenta, ce da luminozitate am pus liliac impreuna cu o alta floare alba, dar care habar n-am cum o cheama. Poate ma ajutati voi.
***

In a translucent vase that gives lightness, I've put together lilac with another white flower, but unfortunately I do not know what it's called. Maybe someone knows her.




Um dem Bouquet Volumen zu verleihen, habe ich das Grünzeug ausgesucht, das im ganzen Garten wächst. Es scheint wie Unkraut, aber ich mag wie es aussieht. Und natürlich weiß ich nicht, wie es heißt.
***

Pentru a da volum buchetului am cules verdeata care creste peste tot in gradina, pare a fi ca o buruiana, dar mie-mi place cum arata. Si bineinteles nu stiu cum se numeste.
***

To give volume to the bouquet, I have chosen the greenery that grows throughout the garden. It seems like weeds, but I like what it looks like. And of course I do not know what it's called.




Bei der Arrangement auf dem Tisch im Wohnzimmer fügte ich die Papierblumen hinzu, die ich aus Eierkartons gemacht hatte. Wie ich gebastelt habe, können Sie auf den Blogpost oder im dieses Video sehen. Sie sind einfach zu basteln und sehen hübsch aus.(obwohl ich keine Fan von unnatürlichen Blumen bin.)
***

In aranjamentul de pe masa din sufragerie am adaugat si florile facute de mine din cartoane de oua. Cum se realizeaza puteti vedea pe blog sau in acest video. Sunt usor de realizat si de efect.(desi nu sunt amatoare de flori nenaturale)
***

At the arrangement on the table in the living room, I added the paper flowers that I made from egg cartons. How I made, you can see on the blogpost or in this video. They're easy to make and look pretty (though I'm not a fan of unnatural flowers.)










Ein anderes Tischdeko mit Blumen Arrangement habe ich auf dem Couchtisch vor dem Fernseher plaziert.
***

Un alt aranjament de masa cu flori l-am facut pe masuta din fata televizorului.
***

Another table decoration with flowers arrangement I placed on the coffee table in front of the TV.



Die gelbe Blumen (die wiederum nicht weiß, wie sie heißen) sind allein im Garten aufgetaucht, aber es sind bestimmt Feldblumen, weil ich sie überall sehe, wenn ich mit Tara (meine Hündin) spazieren gehe.
***

Florile galbene (care din nou nu stiu cum se numesc) si-au facut aparitia singure in gradina, dar sunt precis flori de camp fiindca le vad peste tot cand merg cu Tara (catelusa mea) la plimbare.
***

The yellow flowers (which again do not know their names) have appeared alone in the garden, but they are certainly wildflowers because I see them everywhere when I walk with Tara (my dog).




Bei diesem Arrangement entschied ich mich für ein Holztablett, in dem auch zwei Kerzen hingestellt habe. Wenn das Wetter so ungemütlich ist, das Kerzenlicht erwärmt die Seele. Ich mag es das ganze Jahr über, von Kerzen umgeben zu sein.
***

La acest aranjament am optat pentru o tava de lemn in care isi fac aparitia si doua lumanari. Cand afara e urat lumina lumanarilor parca iti incalzeste sufletul. Imi place tot timpul anului sa fiu inconjurata de lumanari.
***

In this arrangement, I opted for a wooden tray, in which two candles have been placed. When the weather is so uncomfortable, the candlelight heats the soul. I like to be surrounded by candles all year round.



So sehen meine aktuelle Tischdeko im Wohnzimmer aus, mit vielen Blumen, die ich nicht kenne und weiß nicht wie die heißen aber ich weiß genau, dass sie mich freuen, wenn ich sie ansehe.
***

Cam asa arata decoratiunile mele actuale din sufragerie cu multe flori despre care nu stiu nimic, nici macar cum se numesc, dar care stiu precis ca ma inveselesc atunci cand le privesc.
***

This is what my current table decoration in the living room looks like, with many flowers that I do not know them and I do not know how they are called, but I do know that they look great and give a lot of joy when I look at them.


Liebe Grüße, cu drag, dearly,
Simona

Links:Friday-FlowerdayFreutagFloral Friday FotosSimply Sweet HomeNiwibo sucht...The SITS GirlsPieced PastimesKreativasPink SaturdayBest of the WeekendSonntagsglückHandmade Monday

Comments

  1. Ce frumos arată aranjamentul! Nu am idee cu o cheamă, dar e tare frumoasă.

    ReplyDelete
  2. Simona draga,
    Atat de tare ma grabesc, incat am facut o trecere rapida prin postarile zile. Cand am vazut buchetul tau nu am putut sa nu deschid si sa urmaresc fiecare poza. Nu am reusit sa si citesc, dar buchetelele tale de flori... imi taie respiratia! Iubesc astfel de compozitii proaspete... de verde si culoare. Tu si gradina ta sunteti adorabile!
    Te pup, Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Mia, cateodata o poza face mai mult decat textul scris. Ma bucur ca te-au incantat buchetelele mele. Happy Friday!

      Delete
  3. Nici eu nu știu cum se numește floarea albă, dar până la urmă ce mai contează, este foarte frumoasă și asta este suficient.
    Este tare frumos aranjamentul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elena, si mie imi place floarea asta tare mult si creste sub forma de tufa mica.

      Delete
  4. Da, este o arta sa stii sa aranjezi florile! Frumos!

    ReplyDelete
  5. Esti draguta Daliana (ce nume frumos!) nu stiu daca la mine se poate numi arta, incerc sa le potrivesc asa cum ma incanta pe mine.

    ReplyDelete
  6. Na, da hast du weißblütige Tradeskantien im garten erwischt und das "Grünzeug" ist Schachtelhalm, der sich besonders gerne auf Boden mit Staunässe ausbreitet. Gefällt mir gut, da sehr originell.
    LG
    Astrid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen lieben dank Astrid, jetzt bin schlauer geworden.:)) Liebe Grüße!

      Delete
  7. Arata foarte frumos! Mereu găsești aranjamente care dau bine

    ReplyDelete
  8. Ja, ich habe heute auch (sozusagen Protest, oder hoffnungsvollem Wunsch) einen Rock angezogen... aber ich glaube, es klart langsam auf... nun, die Natur hat s gebraucht.
    Schöne Blumen bei Dir. Ackerschachtelhalm, bei mir wandert er vom Nachbarn rüber und kommt in die Tonne. So unterschiedlich ist das mit dem *Kraut* ;-)
    Liebe Grüsse
    Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank liebe Nina. Tolle Protest! Liebe Grüße!

      Delete
  9. Ce aranjamente minunate! Faci doar lucruri frumoase! Felicitari!

    ReplyDelete
  10. Cum le menții mai mult timp? Am pus și eu în sufragerie și după câteva zile s-au ofilit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca te referi la liliac. Se indeparteaza frunzele si se cresteaza tulpina un pic pe lungime, dar parerea mea e ca este si treaba de noroc.

      Delete
  11. Mereu mă încântă să îți descopăr noile creații. Sunt făcute cu foarte mult bun gust și se vede că pui suflet în ceea ce faci. Felicitări! Aranjamentele sunt superbe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Mona. Chiar pun suflet findca imi place sa decorez.

      Delete
  12. Ce aranjament frumos! Să știi că și eu tot în Germania sunt și chiar deunăzi povesteam cu vecinul că la jumătatea lui Mai am avut parte de 5 grade. Astăzi a fost mai frumos și ne-am bucurat îngrijind florile din grădină care ne-au dus lipsa în cele 3 săptămâni de frig și ploi.
    Cred că mă voi juca și eu cu florile, așa ca tine, că tare mi-ai ofeeit inspirație și chef de făcut experimente.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult sa te pot inspira draga Dana! Vremea e tare instabila acum in mai. Sa speram ca vine vara cat mai repede.

      Delete
  13. Ce verde frumos! Atât de proaspăt și înviorător! Felicitări pentru minunatele aranjamente!

    ReplyDelete
  14. Foarte frumoase aranjamentele. Si mie imi place sa am flori prin casa. Imi dau o dispozitie buna. Din pacate, eu nu ma pricep sa le asez frumos ca tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Otilia, precis reusesti si tu, incerca si o sa te bucuri!

      Delete
  15. Câtă imaginație și talent! Felicitări, sunt superbe! Eu... antitalent complet la chestii de-astea casnice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Angela, ma bucur ca-ti plac aranjamentele tale. Cat priveste antitalentul...se poate cu timpul schimba. :))

      Delete
  16. Ce aranjament frumos! Ai adus un pic de primavara in locuinta ta! 😍

    ReplyDelete
  17. Ein toller Strauss. Ich kenn dir weiße Blume unter den Namen Dreimasterblume. Bei uns im Garten blüht die in Lila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen lieben Dank. Jetzt weiß ich mehr! Liebe Grüße!

      Delete
  18. Îmi plac tare mult ideile tale de decorare. Tot ce faci e foarte frumos. O să te urmăresc foarte atent, să știi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult si ca-ti plac si ca ma urmaresti. Multumesc!!!

      Delete
  19. E o arta sa aranjezi florile asa frumos. Felicitari!

    ReplyDelete
  20. Wunderschön hast Du alles zusammengestellt.
    Ich glaube, das Gelbe ist Girsch, ich weiß es aber nicht genau.
    Bei mir blüht es auch ab und zu im Garten.
    Und alles auf das Holztablett, eine gute Idee.
    Dir einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    ReplyDelete
  21. Sehr schön liebe Simona,
    Blumen aus Eierkartons habe ich auch schon gemacht und jetzt habe ich auch wieder Lust,
    welche zu machen, auch mit Efeu.
    Gute Idee.
    Lieben Gruß Eva

    ReplyDelete

Post a Comment