DIY Papierblumen und Deko Idee | DIY Flori de hartie si idee de decorat | DIY Paper Flowers and Decoration Idea


Willkommen zurück in der Welt der Dekoration. Wenn ich etwas Neues sehe und es mir gefällt, muss ich sofort versuchen, es auch zu basteln. Genau das ist mit diesen Papierblumen passiert, die aus Eierkartons bestehen. Es ist eine Recycling-Deko Idee, die mir sehr gut gefallen hat, und die Blumen können in vielen Arrangements verwendet werden. Ich habe ein Efeukranz gemacht, auf das ich eine solche Papierblume geklebt habe.
***


Bine ati venit din nou in lumea decoratiunilor. Cand vad ceva nou, si-mi place, trebuie imediat sa incerc si eu sa fac. Asa s-a intamplat si cu aceste flori de hartie care sunt confectionate din cartoane de oua. E o idee de reciclare care mi-a placut mult, iar florile se pot folosi in multe aranjamente. Eu am realizat o coronia de iedera pe care am aplicat o astfel de floare.
***

Welcome back to the world of decoration. When I see something new and like it, I have to try to make it right away. That's exactly what happened to those paper flowers that consist of egg cartons. It's a recycled deco idea that I really liked, and the flowers can be used in many arrangements. I made an ivy wreath on which I stuck such a paper flower.




So wird gemacht.
Sie brauchen:

Eierkartons
Klebepistole
Eventuell Farbe
Efeu
***

Modul de realizare
Ai nevoie:

cartoane de oua
pistol de lipit
eventual vopsea
iedera
***

This is how it is done.
You need:

egg cartons
glue gun
maybe color
ivy




Ich zerbrach die Eierkartons mit der Hand (es wird keine Schere verwendet) und ich bildete Teilen mit vier Blütenblättern.
***

Am rupt cartoanele de oua cu mana (nu se foloseste foarfeca) si am format bucati cu cate patru petale.
***

I broke the egg cartons by hand (no scissors are used) and I made four petal parts.





Für eine Blume brauche ich drei solche Teile in verschiedenen Größen: eine Größe, eine Mittlere und eine Kleine.
***

Pentru o floare am nevoie de trei astfel de bucati de diferite marimi: una mare, una mijlocie si una mica.
***

For a flower I need three such paper parts in different sizes: one big, one medium and one small.





Kleben Sie die drei Pappsteilen, wie in der Abbildung unten, übereinander.
***

Se lipesc cele trei bucati de carton una peste alta ca in poza de jos.
***

Glue the three paperparts together as shown in the picture below.





Es fehlt nur die Mitte der Blume. Deshalb habe ich ein kleines Stück rechteckigen Eierkartons zerbrochen, die ich gerollt und dann aufgeklebt habe.
***

Mai lipseste mijlocul florii. Pentru aceasta am rupt o bucata mica de carton dreptunghiulara pe care am rulat-o si apoi am lipit-o.
***

Only the middle of the flower is missing. That's why I broke a small piece of rectangular egg carton that I rolled and glued on.








Die Blume ist fertig. Wenn Sie möchten, kann es mit Farbe bemalt werden.
Dann habe ich es auf die Efeukranz geklebt.
***

Floarea e gata. Daca vreti se poate si colora cu vopsea.
Am lipit-o apoi pe coronita de iedera.
***

The flower is ready. If you want, it can be painted with color.
Then I stuck it on the ivy wreath.




Ich setzte die auf einen Tisch im Garten. Natürlich kann es auch in Innenräumen als Deko verwendet werden. Efeu sieht auch trocken gut aus, so dass Sie eine Dekoration haben, die  mehr Zeit zu genießen können.
***

Am asezat-o pe o masa in curte. Bineinteles se poate folosi si in interior. Iedera arata bine cand se usuca, astfel aveti o decoratiune de care sa va bucurati mai mult timp.
***

I put them on a table in the garden. Of course, it can also be used indoors as decoration. Ivy also looks dry well, so you have a decoration that can enjoy more time.





Mit Papierblumen habe ich auch zwei Glasdekorationen gemacht. In die Gläser habe ich eine Led Teelicht und Efeublatt gestellt und über eine Papierblume gelegt. Abends sieht es schön aus, wenn die Kerzen an sind.
***

Tot cu florile de carton am mai realizat doua decoratii din borcanase de sticla in care am pus cate o lumanare led si frunze de iedera iar deasupra cate o floare. Arata misto seara cand lumanarile sunt aprinse. 
***

I also made two glass decorations with paper flowers. In the glasses I put a Led tealight and ivy leaf and placed over a paper flower. In the evening it looks nice when the candles are on.








Meine Prinzessin wollte unbedingt im Bild sein.
***

Printesa mea a tinut neaparat sa apara si ea in poza.
***

My princess wanted to be in the picture too.





Dieses Dekor sieht auch auf einem Tisch im Inneren gut aus und die Papierblumen können verwendet werden, auch um ein Fenster zu schmücken. Wenn Sie es romantisch lieben, können Sie die Papierblumen auf die Kante eines Spiegels kleben oder auf einen Karton mit Erinnerungen an ein besonderes Ereignis kleben. Sie können Dekorationen für Hochzeiten, Taufen, Valentine´s Day und vieles mehr damit arrangieren.

Für welche Dekorationen hätten Sie solche Papierblumen benutzen?
***

Acest decor arata bine si pe o masa in interior iar florile se pot folosi pentru a decora o fereastra, daca va place romantic se pot lipi pe marginea unei oglinzi sau pe o cutie de carton cu amintiri de la un eveniment special. Se pot face cu ele decoruri pentru nunti, botezuri, ziua indragostitilor si multe altele.
Voi la ce le-ati folosi?
***

This decor also looks good on a table inside and the paper flowers can be used to decorate even a window. If you love it romantically, you can stick it on the edge of a mirror or stick it on a cardboard box with memories of a special event. You can arrange decorations for weddings, baptisms, Valentine's Day and much more.
For which decorations would you have used such paper flowers?



Liebe Grüße, cu drag, dearly,
Simona

Links: CreadienstagHoTKreativasThe SITS GirlsPieced Pastimes

Comments

  1. WOW der Wahnsinn, was für wunderschöne Blüten, supertolle Idee.

    Blumige Grüße
    von Anke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen herzlichen Dank liebe Anke. Liebe Grüße!

      Delete
  2. Wow! Ce interesant si cat de frumos! Nu m-as fi gandit la flori din cartoane de oua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Alexandra si ma bucur ca-ti plac florile.

      Delete
  3. Prințesa ta e minunata! Iar florile păreau asa complicate! Ma bucur sa vad ca le pot face și eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Gabriela si salutari de la printesa Tara. Florile nu sunt greu deloc de facut.

      Delete
  4. Foarte interesanta, Simona draga, aceasta reciclare... din util in frumos.
    Prima impresie a fost, ca floarea e din beton.
    Imi place cum arata decorul pe masa rotunda. Apoi, vasul din teracota e deosebit de frumos.
    Te imbratisez, Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Mia draga! Ai dreptate, din cauza culorii cartonului florile par a fi din beton. :)) Ma bucur ca ti-a placut decorul meu. Te salut cu drag!

      Delete
  5. Arata superb! E foarte interesanta ideea, iar dupa ce ne mutam la casa o s-o folosesc si eu!

    ReplyDelete
  6. cred ca am sa imi incerc si eu norocul sa fac:))) poate iese!

    ReplyDelete
  7. Cat dd frumos si simplu. Si mie imi place sa fac diy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa aud ca mai e cineva care mestesugareste. Multumesc mult Florina!

      Delete
  8. Este superba ideea ta. O sa o punem si noi in aplicare dupa ce ne mutam la casa!

    ReplyDelete
  9. Foarte dragut si foarte interesant! Imi place cum arata! Nu as fi zis ca nu sunt naturale daca m-as fi uitat doar la pozele tale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Claudia! Asta mi-a placut si mie ca par naturale.

      Delete
  10. doamne cat de usor par a fi de realizat insa cred ca tot e ceva de munca in spatele fiecarui Diy! Oricum imi plac ornamentele realizate de catre tine :) Iar acest lucru ti l-am mai spus si am sa ti-l mai spus! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Camelia. Clar ca ceva munca e, dar nu e greu si pe mine ma bucura si relaxeaza.

      Delete
  11. a iesit extraordinar de dragut, nici nu banuiam din primele poze ca asa o sa arate la sfarsit! super!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Coco, ma bucur ca ti-am creat elementul surpriza!

      Delete
  12. Bon normalerweise kein grosser Fan von Papierblumen. Dièse sind aber wunderschoen. Was fuer eine tolle Idee. Liebe Gruesse an die Prinzessin und dich.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke sehr liebe Jacqueline! Tara grüßt dich zurück!

      Delete
  13. Nici nu ma gandeam ca as putea face flori din carton. Super idee! Esti foarte talentata! 😍

    ReplyDelete
  14. Și eu care aruncam cartoanele de la ouă, data viitoare când mai cumpăr o să încerc și eu, poate îmi va ieși și mie.

    ReplyDelete
  15. Nu ma gandeam ca sunt atat de frumoase aceste flori. Chiar nu aveam utilitate pentru cofragele de ou

    ReplyDelete
  16. Super inventiva, nu am mai vazut aceasta idee pana acum.

    ReplyDelete
  17. Woow! Ce ingenios, nu m-as fi gandit niciodata ca o s aiasa asa frumuseti. Felicitari pt idee!

    ReplyDelete
  18. Imi plac mult creatiile tale, aceasta are un aer romantic, foarte placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Ioana, chiar ai dreptate, are un fler romantic.

      Delete
  19. Imi plac ideile tale, cand o sa ma mut la casa, sper sa pun in practica multe chestii de decorat.

    ReplyDelete
  20. Oh cat de bine arata! Imi plac lucrurile facute manual iar decoratiunile tale sunt mereu superbe❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc Denisa! Ma bucur mult ca-ti plac!

      Delete
  21. Ti-au iesit tare frumos. Cred ca ai foarte multa rabdare ca sa poti sa faci asa ceva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Cristina. Cu rabdarea mai putin...de obicei vreau sa vad repede rezultatul :))

      Delete
  22. Cât de bine arată și ce ingenios sunt aranjate!
    Felicitări pentru munca și pasiunea cu care faci toate aceste aranjamente!

    ReplyDelete
  23. Cata imaginatie ai! N-as fi crezut ca poate iesi ceva atat de frumos dintr-un carton de oua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Catalina! Si mie mi-a placut rezultatul.

      Delete
  24. Cata creativitate! Felicitari, a iesit foarte frumos!

    ReplyDelete

Post a Comment