Weihnachtsdeko aussen/ Decoratiuni de craciun exterioare/ Christmasdeco outside

Weihnachtsdeko Terrasse

Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich Ihnen einige einfache Weihnachtsdekorationen für außen zeigen, mit tolle Effekt, den Sie auch nachmachen können, entweder auf dem Balkon oder auf dem Terrasse.

Überall habe ich Blumentöpfe zu stehen und im Winter sehen ohne Pflanzen so traurig aus! Also habe ich die Töpfe dekoriert mit Tannenzweigen, Zapfen, Weihnachtskugeln und in der Mitte eine Glas mit Kerze.
***

Buna dragilor!
Astazi vreau sa va arat cateva decoratiuni de craciun simple dar cu efect, ce le puteti face fie pe balcon fie pe terasa.

Peste tot am ghivece de flori si chiar daca iarna nu o petrec afara, arata trist goale. Asa ca le-am umplut cu crengute de brad, conuri, globuri si la mijloc o lumanare intr-un pahar de sticla.
***

Hello my dears!
Today I would like to show you some simple Christmas decorations for the outside, with great effect that you can also imitate, either on the balcony or on the terrace.

Everywhere I have flower pots to stand and in the winter without plants look so sad! So I decorated the pots with fir branches, cones, Christmas balls and in the middle a glass with candle.

Easy Christmasdeco


Christmasdeco diy

Neben an habe ich eine Laterne mit Tannenzapfen und Weihnachtskugel hingestellt.
***
Am sezat langa ghivece un felinar umplut cu conuri de brad si globuri.
***
Next I put a lantern with pine cones and a Christmas ball.



diy christmas decor

Eine alte Metall Sprinkler habe noch hingestellt.
***

Am adaugat la grupul ornamental o stropitoare veche de metal.
***

An old metal sprinkler was also put down.

Terrace deco

Alle habe ich unter eine Laterne mit elektrischem Licht gestellt. So sind Abends besser zu sehen. Noch ein paar Sterne an der Laterne gehängt und mein Deko Arrangement ist fertig.
***

Toate le-am pus sub un felinar cu lumina electrica pentru a se vedea mai bine seara. De felinar am atirnat cateva stelute.
***

I put all under a lantern with electric light. That because you can see it better in the evening. A few stars hung on the lantern and my decoration arrangement is ready.








Diese Kranz habe ich selber gebastelt. Es geht einfach aus einem Kartonkreis im Juteband gewickelt und mit Sterne darauf geklebt.
***

Coronita aceasta am facut-o manual dintr-un cerc de carton care l-am invelit in panza de sac si am lipit stelute pe el.
***

I made this wreath myself. It simply goes from a cardboard circle wrapped in jute tape and glued with stars on it.







Auf dem Terrassentisch  habe ich eine weitere Dekogruppe hingestellt:
Eine große Weiße Schüssel mit Diesteln, eine Glasvase mit Zapfen und eine Kerze, die Sie bereits von einem anderen Post schon kennen, eine Astkranz, einen Stein mit Tannen und zwei Led Kerzen.

Die Astkranz habe ich wieder aus einem Karton Kreis gebastelt, der in einen weißen Band gewickelt wurde und Äste, Sterne und ein bisschen Glizern drauf geklebt habe.
***

Pe masa de pe terasa am realizat un alt grup ornamental:
Intr-un vas mare am pus maracini, o vaza de sticla cu conuri si lumanare pe care o cunoasteti deja din alta postare, o coronita din crengi, o piatra umpluta cu crengi de brad si doua lumanari cu led.

Coronita cu stelute am realizat-o din nou dintr-un cerc de carton infasurat intr-o fasa alba pe care am lipit cu pistolul de lipit crengute, stelute si un pic de sclipici.
***

On the patio table, I put down another decorative group:
A large white bowl with thistles, a glass vase with cones and a candle that you already know from another post, a branch wreath, a stone with fir trees and two Led candles.

I made the branch wreath out of a cardboard circle that had wrapped in a white ribbon and stuck branches, stars and a bit of glitter on it.




Dekorieren Sie Ihren Balkon oder Ihre Terrasse?
***
Voi va decorati balconul sau terasa?
***
Do you decorate your balcony or terrace?

Comments

  1. Mi-aș decora balconul, dar din păcate este foarte mic. Îmi plac foarte mult ideile tale de decorațiuni de Crăciun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Elena. Chiar daca balconul e mic, cred totusi ca se poate decora. 😍

      Delete
  2. Foarte interesante ideile, o sa incerc si eu acasa la tara aceste ornamente, doar ca nu sunt asa de priceputa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, nu e necesar sa fii priceputa trebuie doar sa te inspiri si sa incerci. 🙋‍♀️❤️

      Delete
  3. Sunt absolut superbe aceste decoratiuni. Chiar sunt perfecte pentru acest sezon.💛

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult. Ador decoratiunile tot timpul anului dar mai ales acum. Aduc o stare de bine de care nu ma pot lipsi. 😀🤗

      Delete
  4. Totul este minunat! Si eu îmi decorez şi terasa şi balconul ,de fiecare dată. Şi am de unde mă inspira.. 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult sa te pot inspira si ma bucur si mai mult ca-ti decorezi casa. 💕

      Delete
  5. ce frumos sa ai o curte si o terasa, nu am asa ceva dar mi-ar placea sa impodobesc cu astfel de lucruri cu suflet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poti sa impodobesti si in casa si sa te bucuri de ele.

      Delete
  6. Ce idei frumoase! Am să mă inspir și eu de la tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti plac si te pot inspira. Cu asta i-mi hranesc eu sufletul! Multumesc 💕

      Delete
  7. WWWWOO...SUNT MINUNATE . FOARTE FRUMOASE CA SI PIESE DECORATIVE. SUCCES PE MAI DEPARTE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Succesul meu e cand inspir lumea. 😍

      Delete
  8. Îmi plac decorațiunile realizate. Și eu am această pasiune dar fac doar pentru mine, prieteni, copii. Abia aștept să vină Crăciunul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Si la mine este un hobby si ma bucur daca pot inspira cat mai multa lume. 💕

      Delete
  9. Ce simpatice sunt aceste decoratiuni!! Mi-ar placea sa am o curte in care sa decorez dupa bunul plac cu asa minunatii! 😘

    ReplyDelete
  10. mereu caut astfel de decoratiuni hand made, multumim!

    ReplyDelete
  11. Imi place enorm coronita facuta de tine! Cred ca as folosi-o non stop la decorul pentru pozele blogului. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult ca-ti place si e chiar simplu de facut.

      Delete
  12. Foarte frumoase decoratiunile! Iubesc tot ce tine de aceasta eprioada, iar decoratiunile sunt febletea mea acum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place sa decorezi. E un lucru ce-ti umple sufletul si te relaxeaza.

      Delete

Post a Comment