Holzkisten Deko Ideen | Idei de decorat cu lazi din lemn | Wooden boxen decor ideas


Schön dass ihr wieder hier seid.
Heute mit einer neuen Idee, nämlich dem Recycling von Obstkisten aus Holz.
In letzter Zeit kaufte ich Erdbeeren (die haben sogar geschmeckt) in kleine Holzkisten, und es tat mir leid, sie wegzuwerfen.
Die erste Idee war, eine Kiste als Brotkiste zu verwenden, wo das Brot in der Küche aufbewahrt werden kann. Ich stelle das Brot normalerweise auf der Mikrowelle (warum auch immer) und sieht es nicht sehr ansprechend aus. Ich habe aber drei Kisten, eine ist gehackt, was mache ich mit den anderen beiden? Ich habe es gefunden: um es als Deko Kiste für Blumenarrangement zu recyceln (davon habe nie genug).
Perfekt, es geht los!
***

Bine v-am regasit. 
Astazi cu o idee noua si anume reciclarea laditelor de fructe din lemn. 
In ultimul timp am cumparat capsuni (aveau si gust) in ladite tare dragalase, si-mi parea rau sa le arunc. Prima idee a fost sa transform o ladita intr-un loc de tinut painea in bucatarie. De obicei o tin pe cuptorul de microunde (de ce acolo, habar n-am) si nu prea e aspectos. Am trei ladite, una bifata, ce fac cu celelalte doua? Am gasit, sa le reciclez pe post de tavite pentru aranjamente florale (niciodata nu am destule). 
Perfect, la treaba.
***

I`m glad that you are here again.
Today with a new idea, namely the recycling of fruit boxes made of wood.
Lately, I've been buying strawberries (they've even tasted) in small wooden boxes, and I was sorry to throw them away.
The first idea was to use a box as a bread crate, where the bread can be stored in the kitchen. I usually place the bread on the microwave ( why there, I don`t now) and it does not look very appealing. But I have three boxes, one is hacked, what do I do with the other two? I found it: to recycle it as a decoration box for flower arrangements (never enough of that). 
Perfect, it starts!



So sahen meine  Holzkisten aus bevor ich vom Müll rettete.

Ich brauchte:

Acrylcremefarbe
Braune Acrylfarbe
Schmiergelpapier
Buchstaben Schablone (können auch von Hand geschrieben werden)
Seile oder Schnur
Schutzlack aus Acryl
Pinsel
***

Asa aratau laditele din lemn pe care le-am salvat din drumul lor spre gunoi.

Am avut nevoie de:

Vopsea acrilica crem
Vopsea acrilica maro
Hartie de smirglu
Sabloane cu litere (se poate scrie si cu mana)
Sfoara
Lac acrilic de protectie
Pensule
***

This is how my wooden boxes looked like before I got rid of the garbage.

I needed:

Acrylic cream color
Brown acrylic color
Sandpaper
Letter templates (can also be written by hand)
Ropes or string
Protective varnish made of acrylic
Brush



Ich habe erstmal braune Farbe außen aufgetragen. Ich lass es trocknen. Dann folgten zwei Schichten Cremefarbe, die ich auch innen aufgetragen habe. Warum zwei Schichten, also hatte ich das Gefühl, es ist besser so. Wenn sie trocken waren, habe ich auf einige Stellen das Sandpapier verwendet, um die braune Farbe auf der Oberfläche etwas erscheinen zu lassen. So funktioniert es in Shabby Chic Stil zu sein.
***

Am dat un strat de vopsea maro pe dinafara. Am lasat sa se usuce. Apoi au urmat doua straturi cu vopsea crem, pe care am dat-o si la interior. De ce doua straturi, asa am avut eu sentimentul ca e mai bine. Cand s-au uscat am folosit din loc in loc  hartia de smirglu, ca sa apara culoarea maro un pic la suprafata. Asa da senzatia de folosit, de vechi, in stilul shabby chic.
***

I first applied brown paint outside. I let it dry. Then two layers of cream followed, which I also applied inside. Why two layers, so I felt it will be look better. When they were dry, I used the sandpaper in some places to make the brown color appear on the surface a bit. That's how it works for shabby chic style.






Mit der Buchstaben Schablone schrieb ich im braune Farbe. Sie können auch mit dem Hand und einem dickeren Stift schreiben. Ich hatte die Schablone schon gehabt. Man kann Hilfslinien verwenden oder den Abstand zwischen den Buchstaben messen. Ich mache das nicht, weil dann zu 100% sieht nicht gut aus. :)) So mit meinen Augen und nach Gefühl habe ich eine Chance, gerade zu schreiben.
Am Ende lackierte ich mit eine Schutzschicht überall, noch ein Parr Schnur Schleifen am zwei Kisten gebunden und fertig. An der dritte Kiste habe keine Lust mehr Schleifen zu binden.
***

Am scris cu maro, ajutandu-ma de sablon. Se poate scrie si de mana cu o carioca mai groasa. Eu am avut sablonul, si-am zis sa-l folosesc. Se pot folosi si linii ajutatoare sau masura distanta dintre litere, eu nu fac asa ceva fiindca 100% imi iese atunci stramb. :)) Dupa ochi am o sansa sa iasa drept.
La sfarsit, am dat cu un strat protector si am legat la doua ladite un pic de sfoara. La a treia n-am mai avut chef.
***

With the letters tamplet I wrote in brown color. You can also write by hand and with a thicker pen. I already had the template. You can use guides or measure the distance between the letters. I do not do that because then 100% does not look good. :)) So with my eyes and feeling I have a chance to write straight.
In the end I varnished with a protective layer everywhere, another parr string loops tied to two boxes and done. I have no desire to tie loops on the third box.




Hier ist die Schrift schief. Aber was zählt? Die Sonne ist schuld.
***

Aici a iesit scrisul stramb. Dar ce conteaza. Soarele e de vina.
***

Here the writing not so nice. But what matters? The sun is to blame.





So habe ich die Holzkisten dekoriert. Natürlich auch mit Efeu. Ich habe in diesem Frühling eine Leidenschaft für Efeu gemacht.
***

Asa le-am decorat. Bineinteles nu lipseste iedera. Am facut o pasiune pentru iedera in primavara asta.
***

So I decorated the wooden boxes. Of course, also with ivy. I made a passion for ivy this spring.







Dies ist die Brotkiste.
***

Aceasta este ladita pentru paine.
***

This is the bread crate.



Unten sehen sie Recycling Ideen mit einigen größeren Holzkisten ( auch von Obst oder Gemüse Kisten). Im letzten Sommer habe ich sie dazu benutzt, Kräutern darin zu wachsen. Und ich hatte wirklich den ganzen Sommer sie verwendet.
***

Jos o sa vedeti idei de reciclat cu lazi ceva mai mari, dar tot de fructe sau legume. Vara trecuta le-am folosit pentru a creste verdeturi in ele. Si chiar am putut toata vara sa ma bucur de ele.
***

Below you can see recycling ideas with some larger wooden boxes (fruit or vegetable boxes). Last summer I used it to grow herbs in it. And I really had used them all summer.






Sie können diese Holzkisten für so viele Zwecke verwenden, es ist Schade sie wegzuwerfen.
Haben Sie jemals Ideen mit Holzkisten zu dekorieren oder irgenwie zu verwenden?
***

Se pot folosi in atatea scopuri aceste lazi din lemn, e pacat sa le arunci.
Voi ati decorat vreodata cu astfel de lazi din lemn?
***

You can use these wooden boxes for so many purposes, it's a pity to throw them away.
Do you ever have ideas to decorate with wooden boxes or use them somehow?

Liebe Grüße, cu mult drag, dearly,

Simona

Links: CreadienstagDvDHoTKreativasFriday-FlowerdayFreutagFloral Friday FotosHandmade MondayAmaze Me MondaySonntagsglück

Comments

  1. Mit diesen Kisten lässt sich immer gut basteln - ich finde sie auch viel zu schade zum Wegwerfen. Lieben Dank auch für deinen Besuch.
    Sonnige Grüße,
    Sabine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankeschön für dein Besuch liebe Sabine. Schöne Grüße!

      Delete
  2. Hallo liebe Simona,

    toll sehen die Kistchen aus, ich kann sowas auch nicht wegwerfen und horte alles im Keller und irgendwann macht es klick und ich habe die zündende Idee. So geht es mir auch mit Dosen, Gläsern und Pappschachteln.

    Liebe Grüße, Burgi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo liebe Burgin, bei mir ist auch so, sammeln und irgendwann basteln. Vielen lieben Dank für dein Kommentar.

      Delete
  3. Liebe Simona,
    die Kisten sehen toll aus.
    Für Blumen kenne ich sie auch aber für Brot habe ich so eine Kiste noch nie benutzt.
    Die Idee finde ich super toll.
    Ich glaube, ich muss auch mal wieder Kisten suchen...
    Dir einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank liebe Nicole, man kann so viel mit dem Kisten machen. Ich habe sie auch als Regal benutzt. Liebe Grüße!

      Delete
  4. Hallo liebe Simona,
    wunderschöne Ideen für diese Kisten. Sie sind wirklich zu schade, um sie in den Müll zu geben.
    Ich wünsche dir einen guten Start ins Wochenende.
    Liebe Grüße
    Tina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen dank liebe Tina. Schöne Oster Woche!

      Delete
  5. Simona,
    Esti foarte practica, dar intr-un stil artistic, nu... gluma!
    Vad idei unice si ceea ce ma uimeste, e ca le executi personal si finalul este, uimitor.
    Am colectat si eu cateva ladite de acest fel pentru ca mi-a placut culoarea lemnul si faptul ca sunt usoare. Trebuie sa le personalizez intr-un fel si sa le folosesc.
    Mi-a scapat postul cu cojile de oua vopsite in roz, doar acum le-am admirat. Minunat!!!
    Te imbratisez cu mult drag, Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Mia draga. Asa fac si eu, adun tot felul de lucruri, cateodata uit de ele, dar intr-un final le vin la toate randul. O saptamana frumoasa iti doresc.

      Delete
  6. Dragute idei! Chiar ne-am gandit si noi sa ne facem o mini bancuta din cutii, ar trebui sa ne apucam de ea :D (www.anettevibes.ro - Anette Patean)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, m-ai facut curioasa cu bancuta. Tare as vrea s-o vad. :))

      Delete
  7. Sunt foarte dragute, imi plac cum arata efectul vintage de la vopsea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Cristina. Imi place sa dau un aer vintage la decor sau mobila.

      Delete
  8. excelenta treaba a iesit, imi place tare mult ladita de paine si o sa incerc si eu una!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place. A fost o idee spontana de-a mea si acum ma bucur ca am facut-o.

      Delete
  9. Ce idei faine! arata foarte bine rezultatul final.

    ReplyDelete
  10. Ich habe auch noch so ein Kistchen hier herumstehen...
    Deine Upcyclig-Idee finde ich toll, liebe Simona !!!
    Herzliche Grüße und einen schönen Sonntagnachmittag, helga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen herzlichen Dank liebe Helga. Freut mich dass dir gefällt und vieleicht etwas inspiriert habe. Schöne Oster Woche!

      Delete
  11. La asta chiar nu m-am gândit!
    Felicitări, inspirație și spor la treabă!

    ReplyDelete
  12. Nu ma gandeam ca din aceste banale ladite poate iesi ceva atat de dragut!

    ReplyDelete
  13. Nu stiu de unde iti mai vin atatea idei interesante. Felicitari pentru inspiratie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Catalina, idei vin, timp nu am totdeauna.

      Delete
  14. Esti foarte creativa! Imi plac mult ideile tale si laditele sunt superbe!

    ReplyDelete
  15. Imi plac foarte mult aceste articole de tip DIY! Sunt foarte utile si practice! La tine mereu gasesc idei ingenioase

    ReplyDelete
  16. Ai facut minuni cu acele ladite de fructe, imi place sa te urmaresc!

    ReplyDelete
  17. Simona I love all that distressing and the pretty stenciling too. It just goes to show that you do't have to spend a lot to get a pretty look!

    ReplyDelete
  18. Tolle Idee und perfekt umgesetzt!
    GLG von Ines

    ReplyDelete

Post a Comment