12 Tipps für Teneriffa/ 12 sfaturi pentru Tenerife/ 12 tips for Tenerife

Garchico

Ich habe mich in Teneriffa verliebt. Wenn ich dort umziehen könnte!
Eine wunderbare Insel wo der Kombination Ozean Berg gibt so viele wunderbaren Landschaften, mit so viel unterschidlicher Vegetation von Wäldern bis hin zu tropischen Pflanzen oder Wüste , unerwartet sauber, mit sehr freundlichen Leute, das Essen genau mein Geschmack und die Preise sind glüclicherweiße niedrig und nicht zum letzt mit eine angehnehme Klima. Es wird gesagt, hier wäre das beste Klima.

Bin zwei Wochen auf dem Insel gewesen und werde euch erzählen welche schöne Orte dort erlebt habe.

Ausgehend von der Idee, dass ich so viel wie möglich auf der Insel sehen wollte, buchte ich keine Pauschal Reise, sondern organisierte ich alles individuell. Ich buchte über Airbnb für die erste Woche eine Wohnung am Wasser im Nordwesten der Insel und für der zweiten Woche auf der Ostseite der Insel, ein Haus mit Pool in den Bergen. Eine sehr positive Erfahrung mit Airbnb!

Meine Ideen auf Teneriffa zu besuchen:

1. Garachico

Ein sehr schöner Ort, im Nordwesten der Insel unbedingt zu besichtigen. Es ist nicht groß, es kann problemlos zu Fuß erkunden. Es gibt viele kleine Läden mit Kunst aus der Gegend und für Raucher gibt es Läden mit lokale Zigarren zu kaufen.

***

M-am indragostit de Tenerife. Daca as putea m-as muta maine acolo! O insula minunata in care combinatia ocean munte i-ti ofera atatea peisaje mirifice, cu o vegetatie schimbatoare de la paduri la plante tropicale si pana la desert, neasteptat de curata, cu oameni foarte degajati si primitori, mancarea pe gustul meu iar preturile sunt mici, si ca sa numai vorbim de clima. Se spune ca aici ar fi cea mai buna clima.
Dar sa revenim cu picioarele pe pamant si sa va povestesc ce-am vazut eu timp de doua saptamani.
Plecand de la ideea ca vreau sa vizitez cat mai mult din insula nu am luat o excursie pausala ci am organizat totul individual. Am rezervat prin airbnb o saptamana pe partea de nord-vest a insulei un apartament pe marginea oceanului iar a doua saptamina pe parte de est a insulei o casa cu piscina in munti. O experienta foarte positiva cu aceste inchirieri.

Idei ce a-ti putea vizita pe Tenerife:

1. Garachico

O localitate foarte draguta, neaparat de vizitat pe malul oceanului in partea de nord-vest a insulei. Nu e mare, se poate merge pe jos fara probleme. Sunt multe magazine mici ale mestesugarilor din zona iar pentru fumatori puteti cumpara trabucuri locale.

***

I fell in love with Tenerife. If I could I move there!

A wonderful island where the combination of ocean mountain gives so many wonderful landscapes, with so much different vegetation from forests to tropical plants or desert, unexpectedly clean, with very friendly people, the food is exactly my taste and the prices are low, and not to last with a pleasant climate. It is said that the best climate is here.

Have been two weeks on the island and will tell you which beautiful places have experienced there.

Based on the idea that I wanted to see as much as possible on the island, I did not book a package trip, but I organized everything individually. I booked through Airbnb for the first week an apartment on the waterfront in the northwest of the island and for the second week on the east side of the island, a house with pool in the mountains. A very positive experience with Airbnb!

My ideas to visit in Tenerife:

1. Garachico

A very nice place to visit in the northwest of the island. It's not big, it can easily be explored on foot. There are many small shops selling local art and for smokers there are shops selling local cigars.



Garachico

Garachico

Garachico

Garachico

Garachico
2. Icod de los Vinos 

Es ist eine etwas größere Ort, die mich nicht begeistert hat, aber es hat zwei Ziele, die einen Besuch wert sind. Einer ist Drago Milenario, der älteste und größte Baum der Insel. Das andere ist das Guanche-Museum über die Geschichte und Kultur von Guanche. Die beiden Ziele befinden sich sehr Nah und sie können bei der Museum, die in einem Einkaufszentrum sich befindet, frei parken. Drago Milenario kann man auch von draußen gesehen werden, ohne den Eintritt zu bezahlen.

***

Este o localitate mai mare care nu m-a incantat dar are doua obiective ce merita vizitate. Unul este Drago Milenario cel mai batran si mai mare copac de pe insula. Celalalt obiectiv este muzeul Guanche despre istoria si cultura inaintasilor Guanche. Cele doua obiective sunt aproape si se poate parca la museu pe gratis care se afla intr-un centru comercial. Drago Milenario se poate vedea si de afara fara a plati intrare.

***

It's a slightly larger place that did not delight me, but it has two destinations worth visiting. One is Drago Milenario, the island's oldest and largest tree. The other is the Guanche Museum on the History and Culture of Guanche. The two destinations are very close and you can park at the museum, which is located in a shopping center. Drago Milenario can also be seen from the outside without paying the entrance fee.


Icod de los Vinos

Icod de los Vinos


3. Mirador de la Corona

Es ist ein Punkt, unweit von Icod und der einen herrlichen Blick auf das Orotava-Tal bietet.

***

Este un punct de unde i-si dau drumul in jos cu parapante nu departe de Icod si care are o priveliste superba asupra vaii Orotava.

***

It is a point not far from Icod and offers a magnificent view of the Orotava Valley.


Mirador de la Corona

4. Charco de la Laja

Es gibt viele natürliche Pools auf Teneriffa, aber diese es ist wirklich zu empfelen. Es ist in San Juan de la Rambla und es gibt viele Treppen, aber es ist nicht schwer. Ich habe ein Problem mit meinem Bein und trotzdem bin ich langsam hingegangen.

***

Pe Tenerife sunt multe bazine naturale, dar acesta chiar merita de vazut. Se afla in San Juan de la Rambla si se ajunge coborand multe scari, dar nu e greu; eu am o problema cu piciorul si totusi am reusit incet sa cobor.

***

There are many natural pools in Tenerife, but this is really to be recommended. It is in San Juan de la Rambla and there are many stairs, but it is not difficult. I have a problem with my leg and yet I slowly managed to get off.

Charco de la Laja

5. Punta de Teno

Es ist ein Leuchtturm in einer Traumlandschaft. Da kann man auch baden. Wir waren im November und aufgrund der großen Wellen waren nur wenigen Stellen auf der Insel wo man baden konnte. Dies ist einer von ihnen. Die Straße zum Leuchtturm ist nur montags, dienstags und mittwochs für Autos geöffnet, in Buenavista del Nte gibt es ein Bus für die restliche Woche.

***

Este un far situat intr-un peisaj de vis. Neaparat de vizitat. Se poate face si baie. Noi am fost in noiembrie si datorita valurilor mari doar in putine locuri am vazut ca se putea face baie pe insula. Acesta e unul dintre ele. Drumul spre far este deschis pentru masini mici doar luni, marti si miercuri, in restul saptamanii numai cu un bus din Buenavista del Nte.

***

It is a lighthouse in a dream landscape. You can also swim there. We were in November and due to the big waves were only a few places on the island where you could swim. This is one of them. The road to the lighthouse is open on Mondays, Tuesdays and Wednesdays for cars, in Buenavista del Nte there is a bus for the rest of the week.



Punta Teno



Punta Teno

Punta Teno

Punta Teno

6. Masca


Ein kleines Dorf in den Bergen auf der Westseite der Insel. Idyllische und wunderschöne Landschaften.

***

Un sat micut in munti pe partea de vest a insulei. Idilic si cu peisaje minunate pe tot drumul.

***

A small village in the mountains on the west side of the island. Idyllic and beautiful landscapes.


Masca

Masca


7.Mesa del Mar Piscina Natural 

Wieder natürliche Becken an einem wunderschönen Ort. Gebäude schienen zu massiv gebaut, aber sehenswert.

***

Din nou bazine naturale intr-un loc minunat. Constructiile mi s-au parut prea masive, dar merita de vazut.

***

Again, natural pools in a beautiful place. Buildings seemed too massive, but worth seeing.





8. Casa del Vino El Sauzal

Es ist ein Weinmuseum in altem, restaurierten Gutshaus mit verkostungen regionaler Weine. Eintritt ist frei.

***

Este un muzeu al vinului intr-o veche si bine restaurata ferma unde se pot degusta diverse soiuri de vinuri. Intrarea este gratis.

***

It is a wine museum in an old, restored farmhouse with tastings of local wines. Free entry.


El Sauzal

9. La Orotava

Eine schöne Stadt am Berg oberhalb von Puerto de la Cruz. Es hat ein wunderschönes historisches Zentrum und auch das Casa de los Balcones Museum ist einen Besuch wert.

***

Un oras dragut situat pe munte deasupra de Puerto de la Cruz. Are un centru istoric frumos si de asemenea de vizitat este Muzeul din Casa de los Balcones.

***

A beautiful town on the mountain above Puerto de la Cruz. It has a beautiful historic center and the Casa de los Balcones Museum is well worth a visit.



La Orotava


10. Puerto de la Cruz

Mein Lieblingsort auf Teneriffa. Es hat alles, was ich mag, schöne Orte, nicht überfüllt, Restaurants, Cafés, Strand, Landschaften, Geschäfte, Vegetation ...

***

Localitatea mea preferata de pe Tenerife. Are tot ce-mi place locuri frumoase, nu inghesuite, restaurante, cafenele, plaja, peisaje, magazine,vegetatie...

***

My favorite place in Tenerife. It has everything I like, beautiful places, not crowded, restaurants, cafes, beach, landscapes, shops, vegetation ...



Puerto de la Cruz

Die zweite Woche verbrachten wir in Gebirge im Güimar an der Ostküste der Insel. Wunderschöne Haus, traumhafte Aussichten, beheizte Pool ... aber ich werde diesen Fehler nie mehr machen. Warum!? Weil der Weg dorthin sehr steil und eng ist, weil es abends zu kalt ist draußen zu sitzen. Wegen der gefährlichen Straße mussten wir vor der Verdunkelung nach Hause sein. Und wenn die Wolken auftauchten, und das passierte oft, auf Wiedersehen schöne Panorama, nur hohe Luftfeuchtigkeit.

***

A doua saptamana am stat la munte in Güimar pe coasta de est a insulei. Casa superba, privelisti de vis, piscina inchisa si incalzita...dar niciodata n-am sa mai fac aceasta greseala. De ce! Pentru ca drumul la ea este foarte abrupt si ingust, fiindca seara e rece sa stai afara. Datorita drumului periculos trebuia sa fim inainte de a se intuneca acasa. Iar cand apareau norii, si asta destul de des, adio priveliste, numai umiditate.

***

The second week we spent in mountains in Güimar on the east coast of the island. Gorgeous house, gorgeous views, heated pool ... but I'll never make that mistake again. Why!? Because the way there is very steep and narrow, because it is too cold to sit outside in the evenings. Because of the dangerous road we had to be home before the blackout. And when the clouds popped up, and that often happened, goodbye beautiful panorama, only high humidity.

Unser Haus in der nähe von Güimar


Güimar



11. Candelaria


Ein schöner Ort an der Ostseite der Insel.

***

O localitate draguta la tarm pe partea de est a insulei.

***

A nice place on the east side of the island.


Candelaria

12. El Medano

Ort im Südosten der Insel, sehr nett, mit schwarzen Sandstränden und sehr beliebt für Wassersportler. Es ist sehr nahe am Flughafen, und ich würdeda keine Unterkunft empfehlen.

***

Localitate in sud-estul insulei, foarte draguta, cu plaje cu nisip negru si foarte iubita pentru sporturi pe apa. Este foarte aproape de aeroport, ca si cazare n-as recomanda.

***

Location in the southeast of the island, very nice, with black sand beaches and very popular for water sports. It is very close to the airport and I would not recommend accommodation.


El Madano

El Medano

Dies sind die Orte auf Teneriffa, die ich besucht und gemocht habe. Es gibt bestimmt noch andere schöne Orte und ich kann es kaum erwarten, sie zu finden.
Eine letzte Tipp für Kaffeeliebhaber! Probieren Sie lokale Kaffe Spezialtät Barachito (Espresso mit Kondensmilch, Milchschaum, Likör, Zimt und Zitrone)!

***

Acestea sunt locurile de pe Tenerife ce le-am vizitat si mi-au placut. Sigur sunt si alte locuri frumoase si abia astept sa le descopar.
Un ultim tip pentru iubitorii de cafea, neaparat gustati specialitatea locala barachito (espresso cu lapte condensat, spuma de lapte, lichior, scortisoara si lamaie)!

***

These are the places in Tenerife that I visited and liked. There are certainly other beautiful places and I can not wait to find them.
One last tip for coffee lovers! Try local coffee specialty Barachito (espresso with condensed milk, milk foam, liqueur, cinnamon and lemon)!

Liebe Grüße, cu drag, dearly,

Simona

Link: Take me away


Comments

  1. Ce imagini frumoase! Nu am fost in Tenerife, dar e pe lista!

    ReplyDelete
  2. Oricine s-ar indragosti de Tenerife. E magnific tot acolo din orice colt ai privi. Felicitari :)

    ReplyDelete
  3. Cat de frumos. Nu am fost niciodată fana plantelor si a soarelui, mereu am.preferat muntele, insa vazand imaginile postare de tine..parca incep sa imi schimb parerea. :)) ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. E si munte acolo, practic e cel mai inalt munte din Spania! :))

      Delete
  4. Este placut sa pot vedea toate astea prin ochii tai.
    Un an nou plin de împliniri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur Alina ca-ti place. Un an nou fericit, cu multa sanatate si iubire i-ti doresc.

      Delete
  5. Ce imagini spectaculoase! Cred că ți-ai încărcat foarte bine bateriile în cele 2 săptămâni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le-am incarcat dar a fost si un pic obositor ca n-am stat o clipa.:))

      Delete
  6. Ce poze frumoase! Nu am fost in Tenerife, dar o sa-l pun pe lista <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. E frumos, cum am spus m-am indragostit de aceste locuri.

      Delete
  7. Tenerife e si pe lista mea cu locurile pe care imi doresc sa le vizitez!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bine sa ai asa o lista. Si eu o am pe a mea.:))

      Delete
  8. Foarte frunoase locurile fotografiate. Tenerife este intr-adevar de vis. Sunt curioasa cum a fost experienta AirBnb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Larisa. Foarte buna experienta cu airbnb. Comunicare perfecta, cazarile super curate si in bucatarii toate cele necesare. Si ce mi se pare foarte ok este ca nu numai tu poti evalua cazarea, si proprietarii i-ti dau note cum te-ai comportat la ei. Eu am luat cazari in care am stat singuri, nu impreuna cu proprietarii.

      Delete
  9. Iubesc Tenerife! Merg de 10 ani și m-aș muta ieri, dacă s-ar putea.
    Am văzut toate locurile pe care le-ai enumerat și multe altele. Deși este o insulă mică, Tenerife are cu ce surprinde.
    Am câteva articole pe temă, dacă dorești să te inspiri în viitoarea ta călătorie în Tenerife.
    Mi-e tare dor, abia aștept să merg din nou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu as pleca maine. Cu multa placere o sa ma inspir din articolele tale. Merci mult!

      Delete
  10. Superbe imagini! Ador Tenerife! Este unul dintre locurile în care îmi doresc să ajung măcar o dată în această viață.

    ReplyDelete
  11. Nu am fost nicidoata in Tenerife dar il am pe lista de vizitat. Este un loc minunat care vorba aia trebuie vizitat macar o data in viata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e Deya, cel putin din punctul meu de vedere.

      Delete
  12. Ce poze frumoase! Mi-ar placea si mie sa ajung in tenerife, macar o data in viata. Pare un loc minunat.

    ReplyDelete
  13. Superbe locuri. Nu am vizitat Tenerife, dar e în plan. Și mă bucur să aflu ca Tenerife înseamnă mai mult decât plajă, mare si distracție în club. 💞

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Le poti avea pe toate pe Tenerife.

      Delete
  14. Multumesc pentru recomandari!!! Nu am vizitat inca Tenerife. Straduta aceea din Garachico mi s-a lipit de inima. Macar pentru ea si tot o sa ajung acolo.

    ReplyDelete
  15. oare cine nu isi doreste sa ajunga in Tenerife? sunt frumoase toate locurile prezentate

    ReplyDelete
  16. Din ce ai prezentat, cred ca Puerto de la Cruz ar fi si preferata mea <3

    ReplyDelete
  17. Interesanta destinatie si ma face sa-mi pun ambitia sa ajung acolo.

    ReplyDelete
  18. Cred că Tenerife e un must see pentru toată lumea. Cu siguranță merită, atât pentru peisaje, cât și pentru partea cultural-istorică. Mulțumim pentru recomandări!

    ReplyDelete
  19. Wow. Peisaje superbe. Chiar mi-ar plăcea să pot realiza și eu pe voi o fotografie acestor peisaje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Oana! Se pot realiza multe din dorinte, fii optimista!

      Delete
    2. Scuze Dana, nu stiu de ce te-am botezat Oana! :))

      Delete

Post a Comment