Tischdeko Weihnachten basteln/ Decoratiuni de masa pentru craciun diy/ Christmas tabledeco diy



Tischdeko Weihnachten

Einige einfache Ideen für die Tischdeko während der Weihnachtszeit selber basteln. Was nicht fehlen darf, sind Kerzen und Tannenzweige. Gruppendekorationen sehen besser aus als einzelne Deko. Diese weihnachtliche Tischdeko können Sie gerne mit Ihre Kinder oder Enkelkinder zusammen basteln.

***
Cateva idei simple pentru decorarea mesei in perioada craciunului. Ce nu trebuie sa lipseasca sunt lumanarile si crengutele de brad. Decoratiunile in grup arata mai bine decat singure. Se pot realiza usor, asa ca daca aveti copii sau nepoti aranjati impreuna si distrativa.

***
Some simple diy ideas for the table decoration during the Christmas season. What should not be missing are candles and fir branches. Group decorations look better than individual decoration. This Christmas table decoration you can also do together with your children or grandchildren.


Tischdeko selber machen

Eine Metalldose habe ich in Weiß lackiert und Papiersterne darauf geklebt.  Ein bisschen Wasser in die Dose füllen und ein Plastik Becher mit der Unterseite nach oben in die Mitte der Dose fixieren. Die Kerzenständer dann auf dem Plastik Becher positionieren. Um die Kerze steckte ich Tannenbaum Zweigen so dass bis zum Wasser reichen konnten.
***
O conserva de metal am vopsit-o in alb si am lipit pe ea stelute de hartie. In interior am pus putina apa si un pahar de plastic cu fundul in sus pe care am asezat suportul de lumanare. In jurul lumanarii am introdus crengute de brad astfel ca ele sa ajunga pana la apa.
***
I painted a metal tin in white and stuck paper stars on it. Put some water into the can and fix a plastic cup with the bottom side up in the middle of the can. Then put the candlesticks on the plastic cup. Around the candle I put fir-tree branches so that could reach to the water.




Weihnachtsdeko selbermachen

Eine weitere Tischdeko Idee für Weihnachten ist eine Gießkanne aus Metall, den ich genau als die Metalldose oben gebastelt habe. Neben Tannenzweigen habe ich mit verschiedene grüne Zweigen kombiniert. Eine alte Metall Kaffeekanne nur mit getrockneten Ästen einfach dekoriert.
***
O alta idee de decoratiune pentru craciun consta dintr-o stropitoare de metal pe care am aranjat-o ca si doza de mai sus. Pe langa crengute de brad am mai pus si diverse crengi de tufe verzi. O cafetiera veche de metal am decorat-o numai cu crengi uscate.
***
Another table decoration idea for Christmas is a metal watering can, which I made just as the metal tin above. In addition to fir branches I have combined with different green branches. An old metal coffee pot just decorated with dried branches.




Weihnachtsdeko Ideen

Ich verzierte einen Kerzenhalter mit Kastanien. Mein Kerzenhalter hatte eine Untertasse und ich stellte die Kastanien darauf. Sie können jedoch einfach eine runde Untertasse nehmen, auf der die Kerzen stellen, und drumherum mit die Kastanien ausfüllen.
***
Un suport de lumanare l-am decorat cu castane. Suportul meu de lumanare avea o farfurioara inclusa si pe ea am asezat castanele. Dar se poate lua orice farfurioara rotunda pe care se aseaza lumanarea si de jur imprejur se aranjeaza castanele.
***
I decorated a candlestick with chestnuts. My candlestick had a saucer and I put the chestnuts on it. However, you can just take a round saucer, put the candles on it, and fill in with the chestnuts.


Christmas Idea


Christmas Decor diy

Es ist wichtig, eine richtige Farbkombination zu wählen. Ich entschied mich für den silbernen Farbe, den ich mit Grün, Weiß und Braun kombinierte, da mein Tisch und meine Stühle in verschiedenen Braun-tönen sind.
Ich mag die Vorweihnachtszeit sehr und beginne es ab Ende November zu dekorieren. Und weil mir immer neue Tischdeko Ideen für Weihnachten einfallen, umdekoriere ich wieder gerne.

Haben Sie angefangen Tischdeko für Weihnachten zu basteln?
***
E important sa alegem o combinatie de culori care sa se potriveasca. Eu am ales fiind craciunul argintiu pe care l-am combinat cu verde, alb si maro avand in vedere ca masa mea si scaunele sunt in diverse nuante de maro.
Mie i-mi place mult perioada dinaintea craciunului si incep sa decorez de la sfarsitul lui noiembrie. Si cum i-mi vin noi idei, bineinteles ca le mai schimb pana la craciun.

Voi a-ti inceput sa decorati de craciun?
***
It is important to choose the right color combination. I chose the silver color that I combined with green, white and brown, as my table and chairs are in different shades of brown.
I really like the pre-Christmas season and start decorating it from the end of November. And because I always come up with new table decoration ideas for Christmas, I like to redecorate.

Did you start making table decorations for Christmas?


Comments

  1. Toate ideile sunt minunate și atât de simplu de realizat! Nu ai nevoie decât de un strop de timp liber și imaginație!

    ReplyDelete
  2. Foarte interesant! Multumesc pentru idei! O sa incerc sa fac si eu

    ReplyDelete
  3. imi plac decoratiunile, am cateva cutii metalice pastrate, nu stiam pentru ce dar acum stiu!!!

    ReplyDelete
  4. Mereu Am gasit aici doar idei frumoase si usor de realizat. Cel care lipseste este timpul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Alina, la toti ne lipseste timpul, de aceea incerc sa descriu decoratiuni care merg repede.

      Delete
  5. Nu mai e o noutate că ne suprinzi mereu cu idei creative. Anul ăsta, de Cărciun, simt nevoia unei căsuțe festive. Îmi voi da silința să creez și eu decorațiuni care să înveselească atmosfera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc din suflet. Atmosfera unei case e foarte importanta si o putem schimba usor.

      Delete
  6. Îmi plac decorațiunile, mai ales cele hand made, personalizate, în ton cu tema sărbătorii. Îmi fac propriile decorațiuni și decoruri.
    felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si ma bucur ca apreciezi handmade. E o bucuri acolo in suflet cand le faci tu.

      Delete
  7. Ce frumoase sunt! Ador decoratiunile hand-made!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti plac! Mi-am descoperit acest hobby tarziu dar de atunci vad altfel lumea :))

      Delete
  8. Articolul tău a venit la fix, chiar sunt în căutarea unor idei de decorațiuni pentru masa de Crăciun.

    ReplyDelete
  9. Oh; ce bine ca mi-ai pus germană la treaba cu articolul asta :) foarte faine decoratiunile.

    ReplyDelete
  10. Nu am inceput sa decorez. Nici macar nu am luminite de Craciun. Haha. Dar ideile acestea sunt cat se poate de faine. Multumim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti plac si sper sa-ti faci timp si tu sa decorezi!:))

      Delete
  11. De unde reusesti sa vii cu atatea idei frumoase? Multumesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc tare mult. Ma inspir si eu foarte mult din net, le combin, le schimb dupa stilul meu si de multe ori sunt chiar idei spontane.

      Delete
  12. Sunt superbe! Iubesc decoratiunile DIY.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos si eu le iubesc si au devenit un adevarat hobby.

      Delete
  13. Superbe decoratiunile. Chiar eram in cautarea unor decoratiuni pentru Craciun. Mă bucur ca am dat peste aceasta postare! Voi incerca sa fac si eu ceva similar.

    ReplyDelete

Post a Comment