Gartenmöbel streichen/ Vopsirea mobilei de gradina/ Paint garden furniture


Dieses Projekt nimmt etwas Zeit im Anspruch zu realisieren. Ich habe einen Garten Set seit über 10 Jahren und  es ist noch so stabil und komfortabel dass ich nicht wegwerfen konnte. Sie hat nur ein Problem: die blaue Farbe! Passt gar nicht im Garten wo ich hingestellt habe. Die Terrassenplatten und Hauswand  sind im Terrakotta Farbe, alles rundherum ist grün und den Garten Set Blau! Grauenvoll! 


Und so lange Zeit hat mich nicht gestört! Aber seit ich intensiv mit Dekoration und diy mich beschäftige konnte diese Blau nicht mehr sehen! Also habe ich geschlossen, es in Weiß zu ändern. Habe mich schlau gemacht und erfahren dass Kunststoff Farben es gibt. Und so geht es los:

Materialien:

Primer Weiß

Plastik Farbe Weiß

Schleifpapier

Pinsel

Küchen Schwamm

Einweg Handschuhe

Erstes Mal habe ich die Stühle und das Tisch sauber gewaschen. Danach mit feinkörnigem Schleifpapier geschliffen und anschließend abspülen. Weiter an Luft trocknen lassen. Mit dem Primer (Haftvermittler) streichen und wieder  trocken lassen.



Jetzt wird die weiße Farbe aufgetragen. Dafür habe ich den Küchen Schwamm genommen. Es sieht so aus, als wäre es alt und es ist kein kompaktes Weiß. Und wieder trocknen lassen.
So sieht es fertig aus! Ich bin froh dass der Blau weg ist!





An der Wand des Hauses, der kein Fenster hat, habe ich einen trockenen Weinstock genommen und festgenagelt. Noch drei diy Laternen (aus Blechdosen)dazu, einen Hahn und eine Kerze und …voila!





-------------------------------------------------------------------------------------------------



 
Un proiect mai de lunga durata: vopsirea  masei si scaunelor de plastic din gradina. Am un set de gradina din plastic de peste 10 ani dar este asa de stabil si comod ca nu-mi venea sa-l arunc si sa-mi cumpar unul nou. Avea o singura problema culoarea. Un albastru inchis care nu se potrivea deloc cu spatiul  din gradina in care l-am amplasat. Pavajul si peretii casei de cularea caramidei , in jur totul verde si setul de plastic albastru! Groaznic.
 
 Atatia ani totusi nu m-a deranjat. De cand ma ocup insa mai intens cu decoratii interioare, exterioare, culori, diy m-a inebunit acest albastru. Asa ca m-am hotarit sa-l schimb in alb. M-am interesat si am aflat ca exista vopsea pentru plastic.

Materiale:

Primer pentru plastic alb

Vopsea pentru plastic alba

Hartie de smirglu

Pensula

Burete de bucatarie

Manusi de unica folosinta

Prima data am spalat bine de praf scaunele si masa dupa care  cu hirtie de smirglu le-am facut un „peeling“ usor. Am lasat sa se usuce si am dat cu primer de culoare alba. Este practic un adeziv ca sa prinda m-ai bine culoarea.
 
Am lasat din nou sa se usuce iar apoi am vopsit cu alb mat dar nu cu pensula sau rola ci cu un burete ( de bucatarieJ). Asa arata parca ar fi vechi si nu este un alb compact. Si iata cum a iesit. Ma bucur c-am scapat de albastru.




 
Pe peretele casei neavind geam mi s-a parut cam sec asa ca am prins un butuc de vita de vie uscata care era incolacit intr-un cadru metalic. Am atirnat trei lanterne facute de mine din conserve, am m-ai pus un cocos , o luminare si gata am schimbat tot look-ul!


 
-------------------------------------------------------------------------------------
 
 

This project takes some time to realize. I have a garden set for over 10 years and it's still so stable and comfortable that I could not throw it away. It has only one problem: the blue color! Does not fit well in the garden where I put it. The patio slabs and house wall is in terracotta color, everything around is green and the garden set blue! Horrible!
 
 
 
And so long did not bother me! But since I've been interesting in decoration and DIY I could not see these blue anymore! So I decided to change it to white. I start to inform myself and I found that plastic paints exist. And this is how I do it:
Materials:
Primer white
Plastic color white
Abrasive paper
Brush
Kitchen sponge
Disposable gloves
First time I washed the chairs and the table clean. Then sand with fine-grained sandpaper and then rinse off. Continue to air dry. Paint with the primer (adhesion promoter) and let it dry again.
 
Now the white color is applied. For that I took the kitchen sponge. So it looks like it's old and it's not a compact white. And let it dry again.
This is how it looks! I am glad that the blue is gone!




 
 
On the wall of the house, which has no window, I have taken a dry vine and nailed it. Another three diy lanterns (made of tin cans), a cock and a candle and ... voila!


 
 



Comments

  1. ce loc frumos si realxant, arata prea bine, si eu mi-as dori sa stau la casa sa pot amenaja asa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Daca doresti cu adevarat o sa stai si tu la casa ta!

      Delete
  2. Întodeauna o plăcere să citeşti şi să priveşti!

    ReplyDelete
  3. Mi-ar surâde și mie, un astfel de loc! :) Improvizația e mereu o cale bună, de a schimba un loc sau un lucru.

    ReplyDelete
  4. Si mie imi place sa fac tot felul de improvizatii, insa nu ma prea pricepla ele. Arata super cozy locul, as sta in curte all day daca as putea, mai ales acum cat inca e cald afara. Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu incerc sa stau cat mai mult afara si e important sa ai un colt al tau unde te simti bine.

      Delete
  5. Cate nu as face daca as avea o gradina... Super idei gasesc aici D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca te pot inspira. Si daca i-ti doresti cu adevarat o gradina o poti avea...totul depinde de noi.

      Delete
  6. Chiar te invidiez pentru o astfel de grădină, e superb amenajată, să tot stai acolo cu o carte-n față sau la un pahar de vorbă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru apreciere iar cu "invidia"chiar nu trebuie, esti tanara si poti realiza tot ce-ti doresti. Si eu am venit in Germania cu doua valize, fara sa cunosc limba si aveam 30 de ani...

      Delete

Post a Comment